یافتن پست: #رای

مهسا
مهسا
اسمش را میگذاریم دوست مجازی..اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته..خصوصیاتش را که نمی تواندمخفی کند وقتی دلتنگی هایش را مینویسد...وقت میگذارد برایم وقت میگذارم برایش..نگران میشوم..دلتنگش میشوم..وقتی در صحبتهایم ب عنوان دوست یاد میشود مطمئن میشوم حقیقیست هر چند کنار هم نباشیم هرچند صدای هم را نشنویم من برایش سلامتی و شادی را آرزومندم هر کجا که باشد{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 05:15
+4
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
جواب منطقی اکثر پدرهای ایرانی در مقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری
1) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد : آخه کی تاحالا همچین گهی خورده که تو میخوای بخوری ؟
2) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد : حالا هرکی هر گهی خورد تو هم باید بخوری ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:48
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
دلم برای کودکیم تنگ شده....


دلم برای کودکیم تنگ شده....


برای روزهایی که باور ساده ای داشتم


همه آدم ها را دوست داشتم...


مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم


مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود...


... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم


از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم


تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود !


دلم برای کودکیم تنگ شده ...


شاید یک روز در کوچه بازار فریب دست من ول شد و او رفت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:11
+4
ronak
ronak
سرم را که تکیه می دهم به سینه مردانه ات.... همه کوه ها کم می آورند..

امنیت آغوش توست که بهانه ای می شود ....برای هزار باره پیدا شدن در حریمت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:05
+7
ronak
ronak
دلتنگی برای من تمامی ندارد !
فرقی هم ندارد ...
جز در مقیاس اندازه و نوع ..
وقتی هستی یک جور ... و ..
......وقتی نیستی !....کمی بیشتر !
من همیشه دلتنگ توام .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:02
+6
milad
milad
و خداوند عینک آفتابی را آفرید

تا پوششی باشد بر چشمان پف آلود

تلی باشد بر موهای وزیده

فیگوری باشد برای تیپ های ناقص

ماله ای باشد برای دماغ های ضایع !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:01
+3
ronak
ronak
زن است دیگر گاهی اوقات
حتی برای
نامردی هایت
هم دلتنگ میشود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:59
+4
sasan pool
sasan pool
برای نابینا، شیشه و الماس یکی است.
اگر کسی ارزش تورا ندانست، تو شیشه نیستی........ او نابیناست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:53
+1
ali rad
ali rad
یکنفر در هـمین نزدیکــی ها
چــيزی
به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است
خیالـــت راحت باشد
آرام چشمهایت را ببــند
یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است
یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا
تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:49
+1
reza
reza
مهربانم تو بگو بعد از تو از کدام دریچه ی آسمان به تماشا بنشینم و با کدام واژه عشق را معنا کنم ؟ بی تو همه ی فصلها خاکستری و همه ی ستاره ها خاموشند. کیفر شکستن دل من چند جاده غربت و چند آسمان تنهایی است باور کن من هنوز هم به قداست چشمان تو ایمان دارم برای او که وسط قلبش اندازه ی تمام عاشقانه های روی زمین است .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:31
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ