یافتن پست: #رای

ronak
ronak
گاهی شعر ها هم برایم ناز می کنند
گاهی آنها هم دست نیافتنی می شوند..
می دانی چه وقت ؟!
وقتی بو می برند که دلم در هوای تو می سُراید ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:44
+5
reza
reza
من برای متنفر بودن از کسانیکه از من متنفرند وقتی ندارم،زیراگرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند. کوروش کبیر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:29
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
این دخترایی که کله يه گوششونو از بالا تا پایین ۲۰۰تا سوراخ میکنن نگین میندازن توش ، گوششونو عینه لوستره کریستال از روسری میزارن بیرون دقیقن که چی ؟؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:15
+5
ronak
ronak
گذشته ای که حالمان را گرفته استــــ....
آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریمـــ....
و حال هم
حالمان را به هم میزندـــ .....
چه زندگی شیرینی....!؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:21
+4
ronak
ronak
مرا به تختـــم ببنــدید
...
و سیگـــاری برایم روشــن کنید
..
و تنهــــایم بگـــذارید
!
هــــرچقدر هم نــــالیدم و فریـــاد زدم به سراغــ ـــم نیاییـــد
...
من دارم او را تــــرک میکنـــم........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:12
+1
ronak
ronak
دردم می آید
وقتی که می بینم
روشنفکریتان
برای دختران غریبه است ..... ولي ....
به خواهر و مادر خود که میرسید
قیصر میشوید.......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:06
+2
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
حکــــــــایت تلخیستــــــــــ

مانده ام بـــرای تـــــ ـ ـو ...

رفتــــه ای بــــــرای دیــــگری ......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:41
+3
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
گــــــــفته بودی : یـ ــا تو یا هیچکـــ ـــ ـس!!!!

ولی من ساده انگــــــــــــــــار فراموش کـــرده بودم

که ایـــن روزها هیچـ ــ ــ ـکس هم برای خودش کســـــ ـــیست ...

کسی حتی مــــ ــــ ــــهم تر از

مــــ ـــــــــــــــ ـــــــ ــــــن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:37
+3
benyamin
benyamin
دارم با دوستم با موبایل حرف میزنم میگم آماده شو بریم مدرسه . بابام میگه همکلاسیت بود؟ میگم پ ن پ دوست دخترم بود گفتم برای چند سال دیگه برای دانشگاه آماده شه !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:56
+5
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
خدایا.... دهانم را بو کن....!!

ببین....بوی سیب نمی دهد....!!

من هیچ وقت حوایی نداشتم که برایم سیب بچیند!

میدانی یک آدم بدون حوایش چقدر تنها میشود؟!!

میدانی محکوم به تنهایی بودن چقدر سخت است؟!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ