♥ نگار ♥
ماشینمو دزدیدن
اومدم تو کوچه دارم میزنم تو سرم آآآآآآی ماشینمو بردن
دختره همسایه اومده میگه اصلا نگران نباش عزیزم ، من پلاکشو برداشتم!!!!
شما رو به تهدیگ سیب زمینی قسم بیاین یه پولی بذاریم اینو واسه ادامه تحصیل بفرستیم اکسفورد
هوش و ذکاوتش حیف و میل نشه!!!!
♥ نگار ♥
شرایط ازدواج با من؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مگه میخوایی با من ازدواج بکنی ای شیطون چ خوش سلیقه ام هست بیا پی وی ببینم.
محمد حسن کاظمی
هر چیزی رو که دوست نداری میزاره کنار...
دختری که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میده
دختری که وقتی تو یه جمع میرین دستت رو محکم تر میگیره ...
دختری که تو سرما اگه یخ ام بزنه, دستتو ول نمیکنه بزاره تو جیبش
دختری که هیچ کسی جز تو به چشمش نمیاد
دختری که وقتی داری چیزی میگی خیره میشه تو چشمات
دختری که واست نینی میشه جوجو میشه تا تو بخندی همونی که حاضر برات هرکاری بکنه !
این دختر رو نباید اذیت کنی ,
حتی اگه دوسش نداری!!!
حق ندارى اين دخترو اذيت كنى! حق ندارى ...
محمد حسن کاظمی
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺗﻮ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﺯﻧﮓ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﮐﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪ ﻣﺎﻣﻮﺭﺍﯼ ﺁﺑﺨﻮﺭﯼ
ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯽ ﺫﺍﺷﺘﻦ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺷﺒﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺳﺎﻋﺖ ۱۲ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﺳﺮ
ﺳﺎﻋﺖ ۱۲ ﺳﺮﻭﺩ ﻣﻠﯽ ﻭ ﭘﺨﺶ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻗﻄﻊ ﻣﯽ ﺷﺪ ….
ﺳﺮ ﺯﺩ ﺍﺯ ﺍﻓﻖ … ﻣﻬﺮ ﺧﺎﻭﺭﺍﻥ !
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﻫﺮﮐﯽ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﺍﺩ ﮐﻒ ﺩﺳﺘﻤﻮﻧﻮ ﻧﺸﻮﻧﺶ ﻣﯿﺪﺍﺩﯾﻢ
ﻣﯿﮕﻔﺘﯿﻢ ﺁﯾﯿﻨﻪ ﺁﯾﯿﻨﻪ
ﯾﺎﺩﺗﻪ . ﮔﻨﺠﺸﮕﮑﻪ ﺍﺷﯽ ﻣﺸﯽ …. ﻣﯿﻔﺘﯽ ﺗﻮ ﺍﺏ ﺧﯿﺲ ﻣﯿﺸﯽ
ﮐﯽ ﻣﯿﭙﺰﻩ ﺍﺷﭙﺰ ﺑﺎﺷﯽ ….. ﮐﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ حکـــــیم
ﺑﺎﺷــــــــﯽ
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺁﻟﻮﭼﻪ ﻭ ﺗﻤﺮﻩ ﻫﻨﺪﯼ ، ﺑﺴﺘﻨﯽ ﺁﻻﺳﮑﺎ , ﻫﻤﺸﻮﻥ ﻫﻢ ﻏﯿﺮ
ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ !
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ … ﻣﯿﻤﻮﻥ ﺟﺰﻭ ﺣﯿﻮﻭﻧﻪ ! ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺣﺮﺹ
ﺩر ﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻮﺩ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺯﻣﺎﻥ !
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺧﻂ ﮐﺸﻬﺎﺋﯽ ﮐﻪ ﻣﺤﮑﻢ ﻣﯽ ﺯﺩﯾﻢ ﺭﻭ ﻣﭻ ﺩﺳﺘﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺒﻨﺪ
ﻣﯽ ﺷﺪ !
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺻﺪ ﺁﻓﺮﯾﻦ ﻣﯽﺩﺍﺩﻥ ﺧﺮ ﮐﯿﻒ ﻣﯽﺷﺪﯾﻢ ﻫﺰﺍﺭ ﺁﻓﺮﯾﻦ
ﮐﻪ ﻣﯽﺩﺍﺩﻥ ﺧﻮﺩﻩ ﺧﺮ ﻣﯽﺷﺪﯾﻢ
ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻌﻬﺎ ﻣﭻ ﺩﺳﺘﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺎﺯ ﻣﯽ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ، ﺑﻌﺪ ﺑﺎ
ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺑﯿﮏ ﺭﻭﯼ ﺟﺎﯼ ﮔﺎﺯﻣﻮﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﯽ ﮐﺸﯿﺪﯾﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ
ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻟﺨﻮﺷﯿﻤﻮﻥ ﺍﺯﻣﻮﻥ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﭼﻧﺪﻩ
ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ
♥ نگار ♥
سلامتیه بچه ای که وقتی رفت تو یخچال دید هیچی نیست بخوره، نگاهی به پدرش انداخت دید سرش پایینه، شیشه آب رو برداشت سر کشید و گفت چقدر تشنم بود بابا...
به سلامتیه اونی که از درون شکست اما نذاشت غرورش جلو یه نامرد خورد شه،،،!
سلامتیه بعضی دخترا نه واسه چشمای ناز و پوستای صافشون، واسه قلبای پاکشون...
به سلامتی بعضی از خاطرات خوشی که هنوزم وقتی یادشون میوفتی با یه لبخند کوچولو کنج لبت تا چند لحظه حال و هواتو بدجوری عوض میکنه،،
سلامتیه پدربزرگا که هیچوقت عجیجم و خوجکلم وعجقم وجوجو...نگفتن ولی با زنشون 50 سال عاشقانه زندگی کردن... ♡♥♡