♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﻧﻮﻉ ﻻﯾﮑﻢ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﺳﺪﺧﺘﺮ ﭘﺴﺮﺍ
ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯿﻔﺘﻪ !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﻭ ﻣﻔﻬﻮﻣﺶ ﺍﯾﻨﻪ : ﻟﻨﺪﻫــــــﻮﺭ ﺣﻮﺍﺳﻢ
ﺑﻬﺖ ﻫﺴﺖ ﭼﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﺎﺍﺍﺍ....
♥ نگار ♥
زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟ شوهر: آره، خوب یادمه، گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چی شد؟ شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه. زن: کیو خوشبخت کردی؟ شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه!
♥ نگار ♥
آیا میدانید
?برای قطع جریان برق چه باید کرد؟ باید قبض آن را پرداخت نکرد
♥ نگار ♥
پدر به دختر: پاشو یه لیوان اب بیار برا بابا
دختر به پدر: ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم حال ندارم
دختر کوچیکتر به بابا: بابا ولش کن این خیلی بی ادبه پاشو برو خودت بخور یه لیوانم واسه من بیار
♥ نگار ♥
بگیر بکپ توله سگ فردا کلاس داری.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از 1 مهر هر شب در خانه های سراسر کشور