یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقته که دیگه احساس خوشگلی نمیکنم...

.

.

.

.

.

.

.

انگار دیگه برام عادی شده
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:16
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﻳﻪ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﮔﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺎ ﺭﮊ ﻟﺐ ﺑﺮ ﻣﻴﮕﺸﺘﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﺑﻮﺩ ...
..
..
..
..
... ..
..
..
..
..
ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﮔﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﺭﻭﮊ ﻟﺐ ﺑﺮﮔﺮﺩﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﺗﻤﻮﻣﻪ!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:14
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
یکی تو . یکی من!
تو: چشمانت را درویش
دلت را مقدس و پاک
و خودت را برای یکنفر نگه دار...
و اما من:
اگر چنین میخواهی
باید خودت هم مانند او باشی..
به اندازه ی لحظه ای انسان بودن!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این کمبود پول خرد است که کارخانه آدامس شیک را زنده نگه داشته

اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:06
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

ما لال به دنیا نیامدیم
ولی همنشینی با خیلی ها لالمان کرد


ما احمق به دنیا نیامدیم
ولی خیلی ها از سادگی ما سواستفاده کردند



ما دروغگو به دنیا نیامدیم
ولی دو رنگی خیلی ها بی اعتمادمان کرد


ما گیج و منگ به دنیا نیامدیم
ولی ک[!] خیلی ها ما رو ضربه مغزی کرد


ما بازیگر به دنیا نیامدیم
ولی پانتومیم خاطرات نقاشیمان کرد


چقدر دروغ...؟! چقدر نیرنگ...؟!
تا کی قرار است هر کسی جز خودمان باشیم...؟!


دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:04
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
به خدا گفتم:
خدا جون!
تو که میدونستی تنهام میزاره پس چرا گذاشتی بیاد تو زندگیم؟!
گفت: اونطور که اون دیــــوث گفت عاشقتم؛ منم باورم شد...!!
:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 13:41
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

ایرانسل است دیگر


.


.



.


.


.


همین امروز وفرداست که اس ام اس بزنه
مشترک عزیز شارژ شما کیف پول ما
والا ازبس که خودش اس میده شارژما میشه صفر!!!


دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 13:38
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
رفیقم امسال دانشگاه قبول شده، دو هفته نگذشته عاشق یه دختره ترم آخری شده عمق فاجعه اینجاست که . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رفته به دختره گفته دیگه خوش ندارم بیای دانشگاه، محیطش خرابه :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 13:20
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

شب در بيارم ميخوري؟؟؟؟؟؟؟؟


.
.
.
.
شب در
گياهيست مقوي كه داراي خاصيت جوان سازي پوست و دوري از افكار شيطاني جوانان بي ادب ك همش فكر بد مي كنن!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 13:13

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ