محمد حسن کاظمی
ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺻﺪﺍ ﺳﯿﻤﺎ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺮﻩ
ﻧﺴﻞ
ﺟﺪﯾﺪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ِ ﺗﻨﻬﺎ ﺭﺍﻩ ﺣﺎﻣﻠﮕﯽ , ﺍﺳﺘﻔﺮﺍغ ﮐﺮﺩﻥِ !
محمد حسن کاظمی
آدم ها گاهى گريه مى كنند نه به خاطر اينكه ضعيف هستند بلكه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به اين خاطر كه براى مدتى طولانـــــى قوى بوده اند... !
آخه چرا با روح آدم بازی میکنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
1393/06/17 - 19:29
1393/06/17 - 19:39