♥ نگار ♥
به بعضیام باید گفت:
اگه چیزی گفتم ناراحت شدی...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بگو....میخوام دوباره بگم...^_^
اگه چیزی گفتم ناراحت شدی...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بگو....میخوام دوباره بگم...^_^










