یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوست پسر دارم نه اخلاق داره نه قیافه نه جذابه نه خوشتیپ

.

.

.

ولی با دنیا عوضش نمیکنم........ به خاطر مهربونی هاش و

.

.

مازراتی زیر پاش!

هر چند سمت چپ ماشینش یه خش کوچولو هست

ولی این خشه زیادبزرگ نیست که رابطمونو خدشه دار کنه =))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:37
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روز قیامت اعضای بدنم هرچی میخوان بگن، بگن.فقط درایو E حرف نزنه ناموسن =))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینكه میگن هیچ جا مثه خونه ادم نمیشه ، همش دوروغه محضه!

ناموسن یک هفته تو هتل بودیم به این بركت قسم راضی نمیشدم بیایم خونه
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی ما دخدرا...
که اگه نباشیم
: رنگای صورتی توی مغازه ها خاک میخورن!
لواشک فروشیا ورشکست میشن !
تمام عروسكای دنیا بی مادر میشن!
خونه سوت و کور میمونه و کسی نیس جنگولک بازی دربیاره!
دیگه کسی نیس مامانا بهش غر بزنن!
پسرا دققققققق میکنن!
سوسکا افسردگی میگیرن چون کسی نیس ازشون بترسه!
توی یخچالا جای سالاد خالی بود!
ظرفای شیشه ای و چینی چندین سال کار میداد و نمیشکست!
واقعن عجب چیزی هستیما... !!! خلاصصصه...
کوچه تنگه بله...دخدر قشنگه بله...
جلو جلو روزمون مبارک ..
7 دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:23
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
5 دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 21:57
+8
iman heidary
iman heidary
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 20:30
+6
yac
yac

وقتی یه دختر واسه یه پسر اشک میریزه یعنی واقعاً دوسش داره


 


اما وقتی ...


 


یه پسربرای یه دختر اشک بریزه


 


یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه

دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 12:11
+7
mohamadjavad
mohamadjavad
خدایابه "جهنمت"دیگرنیاز نیست... ماآدمها همدیگررابهتر"میسوزانیم"
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 09:53
+4
Mohammad ali karami
Mohammad ali karami
شیرازیا کجان؟ 

خوابین؟

خوابای خوب ببینین
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 08:58
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ