یافتن پست: #را

mehdi
mehdi
ذهنم آشفته.خواب هایم پریشان.خنده هایم فتوشاپی.درد دل هایم با دیوار فیس بوک و وبلاگ! میزان همدردی ها هم با لایک وکامنت!!!و تکرار پشت تکرار{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1393/05/21 - 19:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1393/05/21 - 17:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ی دیوونهــ ای کــ تازهــ از تیمارستان فرار کردهــ بود،با زور وارد خونه ای میشهــ
دستــ و پای زن و شوهری کــ در خونه بودن با طنابــ میبندهــ و چاقو رو میزارهـ زیر گلو زنهــ و
میپرسهــ:اسمتــ چیهــ؟من دوستــ دارم قبل از کشتن قربانی هامــ،اسمشونو بدونمــ.
زنهــ با گریهــ: فاطمهــ ولی بهمــ میگن فاطی.
دیوونهــ:اسمــ ننهــ من فاطی بود،واسهــ همینهــ نمیتونمــ بکشمتــ
ولش میکنهــ و میرهــ سراغ شوهرهــ:اسمــ تو چیهــ پدرسوختهــ
شوهرهــ:من احمدمــ،ولی دوستامــ فاطی صدامــ میکنن....!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:36
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم اونى رو میخواد كه وقتى میگم میخوام جیغ بزنم نگه هیس زشته ، بگه : 1.2.3 ..
اونى كه وقتى باهاش میرم دریا نشینم یه گوشه و فقط حرف بزنیم و دریا رونگاه كنیم ، آب بپاشیم تو صورت هم ..
نترسیم از حرف مردم ، زندگى خودمه دلم میخواد دیوونه باشم ..
.
کسی که حتی وقتی اعصاب نداری ، با شیرین زبونیش به لبت خنده بیاره فرار کنه و دنبالش کنی تا بچرونیشو
.
كسى كه وقتى بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر بارون قدم بزنم ، وقتى بارون شدید شه بگه واى چه بارونى بعدم كاپشنشو بگیره بالا سرمون و بدوییم و بگه یكى از یكى دیوونه تر ، بعدش بزنیم زیر خنده و منم عشق كنم از خندیدنش ..
.
کسی که اگه درختم نبود ولی سایه میشد ..
كسى كه وقتى میریم مهمونى حواسش بهم باشه ، وقتى مجبورم یه جمع كسل كننده و حرفاى خاله زنكیشونو تحمل كنم بهم اس بده : قیافشوووو داره زجر میكشه ها ، دیوونه تر كردن این دیوونه رو ، پاشو بریم خونه عزیزم ! خندم بگیره نگاش كنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونى خلاص شیم و وقتى اومدیم بیرون باهم بزنیم زیر خنده ..
و نصفه هاى شب خیابونا رو باهم دور بزنیم و به چیزاى الكى بخندیم ..
كسى كه بى دلیل بپرم بغلش ..
کسی که با نگاهش بهم اهمیت بده و مواظبم باشه
.
یکی که هی گیر نده ، یکی که هی نگه زشته زشته
كسى كه كنارش خود خودم باشم .
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:33
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

میدانی برای گذر از دوســـتت دارم به دوســـتت داشــتم چه زجری باید بکشم ؟!

دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:20
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن تو جهنم یه جایی هس که………
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. نه نمیگم مزش میره حالا ایشالا خودتون میرین میبینین…
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک دقیقه سکوت به احترام مردی که به زنش گفت با پرواز ساعت 9 طبس دارم میرم ماموریت کاری ...
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الان خونه دوس دخترشه گیر کرده نمیدونه چه خاکی به سرش بریزه
لطفا راهنمایی کنید
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به‌سراغ من اگر میایی... ... ...
با ته ریش و پاستیل و لواشک و آلبالو خشک بیا,
اون شلوار سرمه ای با اون کالج سرمه ایاتم بپوش
, عطر captain black ام‌بزن, آستیناتم بزن بالا,
اخموام باش... ^__^
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 17:56
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ