♥ نگار ♥
مورد داشتیم به دختره میگن دیروز اسراییل فلسطینو زد
.
.
.
.
.
.
میگه: عه مگه آلمان اول نشد؟!
♥ نگار ♥
حسرت واقعی را آن روز می خوری
که می بینی به اندازه سن و سالت زندگی نکرده ای ..
♥ نگار ♥
برای گرفتن جانم آمده بود، حالم را که دید از حال رفت، دیشب تا صبح به عزرائیل آب قـند دادم . . . خـــدا هـــم از مــن بــــــریــــــده !!!!
*elnaz* *
دوست نه حسابه که فراموش بشه نه چراغه که خاموش بشه......
mehdi
به کم نور ترین ستاره ها قانع باش.چرا که چشم همه به سوی پور نور ترین ستاره هاست...
نه. لا. نو. نوکی.ابدا.عمرا.اصلا.
1393/05/22 - 15:58
1393/05/22 - 16:12