یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرا فک میکنن ما یادمون نیس که وقتی بچه بودن چجوری به ماماناشون التماس میکردن که تورو خدا فقط همین یکی رو واسم لاک بزن واالله بقرعان هی ما هیچی نمیگیم
دخترا دستمال بیارید کردی برقصیم:D
وباز هم خودزنی:))
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/23 - 15:13
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبتون بخیر ممنون از همراهیتون
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 19:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو تاکسی بودیم یه نفر مونده بود تا پر بشه
بعداز نیم ساعت یه دختره اومد
راننده به شوخی گفت خانم کجایی یه ساعته منظره شماییم
یدفه دختره هل شد گفت ببخشید خواب موندم
ما چارتا که ترکیدیم پاشیدیم به سقف تاکسی
خوده تاکسی هم از خنده روشن نمیشد
والاااااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:13
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانمها این مطلب واقعا کپی و لایک داره:
??آهای شما آقایونی که از پارک دوبل خانوما ایراد میگیرین ...  

هر وقت تونستین فرق بین قرمز و جیگری و آلبالویی و سرخ و سرخابی و صورتی پررنگ رو از هم تشخیص بدین اونوقت حرف بزنین!!

هر وقت تونستی با مانتو و دامن و جوراب شلواری بری توالت كه بفهمی كدوم رو بالا بكشی، كدوم رو پایین ، بیا ایراد بگیر...

هر وقت تونستی با کفش پاشنه 14 سانتی ساعت ها راه بری، تازه در مواقع لازم باهاشون بدویی، یا برقصی، اونوقت بگو خانوما راننده های خوبی نیستن! 

هر وقت تونستی هم زمان هم لباس بپوشی هم آرایش کنی هم بچه ها رو آماده کنی، هم گاز و برق و یخچالو چک کنی، بعد تازه به غر غرای بقیه هم گوش بدی، بیا حرف از استعداد خانوما بزن...??


بگم؟؟ نه جان ِ من، بازم بگم؟؟
ینی هنوز از رو نرفتیـــــــــن؟؟؟؟
بیا برو هر وقت تونستی هم زمان تلوزیون ببینی ، هم غذا رو بهم بزنی ، هم با تلفن حرف بزنی ، هم جواب بچه رو بدی، از خانوما بد بگو...!!??

 خانوما همه با هم دست جیغ?? سوتــــــــــــــــــــــــــــ...?? هورااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 17:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دخترم زنگ زده میگه...واتس آپ چیه؟؟؟
میگم برو تو بازار داره....بگیر نصب کن...
.
.
.

ده دقیقه بعد زنگ زده...میگه؛
الو...من نزدیک مجتمع یاقوتم... از کدوم مغار بگیرم؟؟؟
من:|
بازار:l
سیستم عامل اندروید:|
سهراب برادر قایقت جا داره منم ببری؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 17:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از این به بعد خواستی از خیابون رد بشی :

اول سمت چپ

بعد سمت راست

بعد آسمون :| شاید یه هواپیما بخواد رد بشه
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 16:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره میره فروشگاه ورزشی،میگه:آقاببخشیدپرچم ایران دارید؟فروشنده براش میاره،دختره میگه:میتونم رنگای دیگشم ببینم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قرآنها رو بزارین رو سرتون؛ با من تکرار کنید
الهی العفو
الهی العفو
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 15:58
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ