♥ نگار ♥
شبتون بخیر ممنون از همراهیتون
♥ نگار ♥
تو تاکسی بودیم یه نفر مونده بود تا پر بشه
بعداز نیم ساعت یه دختره اومد
راننده به شوخی گفت خانم کجایی یه ساعته منظره شماییم
یدفه دختره هل شد گفت ببخشید خواب موندم
ما چارتا که ترکیدیم پاشیدیم به سقف تاکسی
خوده تاکسی هم از خنده روشن نمیشد
والاااااااااااا
♥ نگار ♥
خانمها این مطلب واقعا کپی و لایک داره:
??آهای شما آقایونی که از پارک دوبل خانوما ایراد میگیرین ...
هر وقت تونستین فرق بین قرمز و جیگری و آلبالویی و سرخ و سرخابی و صورتی پررنگ رو از هم تشخیص بدین اونوقت حرف بزنین!!
هر وقت تونستی با مانتو و دامن و جوراب شلواری بری توالت كه بفهمی كدوم رو بالا بكشی، كدوم رو پایین ، بیا ایراد بگیر...
هر وقت تونستی با کفش پاشنه 14 سانتی ساعت ها راه بری، تازه در مواقع لازم باهاشون بدویی، یا برقصی، اونوقت بگو خانوما راننده های خوبی نیستن!
هر وقت تونستی هم زمان هم لباس بپوشی هم آرایش کنی هم بچه ها رو آماده کنی، هم گاز و برق و یخچالو چک کنی، بعد تازه به غر غرای بقیه هم گوش بدی، بیا حرف از استعداد خانوما بزن...??
بگم؟؟ نه جان ِ من، بازم بگم؟؟
ینی هنوز از رو نرفتیـــــــــن؟؟؟؟
بیا برو هر وقت تونستی هم زمان تلوزیون ببینی ، هم غذا رو بهم بزنی ، هم با تلفن حرف بزنی ، هم جواب بچه رو بدی، از خانوما بد بگو...!!??
خانوما همه با هم دست جیغ?? سوتــــــــــــــــــــــــــــ...?? هورااااااااا
♥ نگار ♥
دختره میره فروشگاه ورزشی،میگه:آقاببخشیدپرچم ایران دارید؟فروشنده براش میاره،دختره میگه:میتونم رنگای دیگشم ببینم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قرآنها رو بزارین رو سرتون؛ با من تکرار کنید
الهی العفو
الهی العفو



1393/05/23 - 16:06
1393/05/23 - 21:37
1393/05/24 - 10:19