یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد، بچه که بودیم وقتی میبردنمون پارک، میرفتیم مثل مظلوما می چسبیدیم به میله ی کنار تاب، همچین ملتمسانه به اونیکه سوار تاب بود نگاه میکردیم، که دلش بسوزه پیاده شه ما سوار شیم، بعدش که نوبت خودمون میشد، دیگه عمرا پیاده می شدیم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺼﺎﻭﯾﺮ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﺑﺮﺗﺮ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ
ﺭﺳﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺑﺎ ﺭﺗﺒﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﻌﮑﻮﺱ ﺩﺍﺭﻩ ﻫﺮ
ﭼﻪ
ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺑﺪﺗﺮ ﺭﺗﺒﻪ ﺑﻬﺘﺮ
ای ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺷکلی ﺑﺴﻮﺯﻩ ﮐﻪ
نذاشت
ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺑﺸﻢ!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرامردم اینجوری شدن؟!
دیشب خونه مامان بزرگمیناجمع بودیم،ی30-40نفری،
برگشتم گفتم:شب جمعه س،
همه باقیافه اینجوریo_Oبرگشتن سمت من!!
بابا! برا شادی روح اموات صلوات!!!
من چیکارکنم خب!!؟!
بچه پررو
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 10:39
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
4 دیدگاه  •   •   •  1393/05/23 - 17:11
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
4 دیدگاه  •   •   •  1393/05/23 - 17:05
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :
ﺷُﻤﺎ ﭘِﺴَﺮﺍ
ﻫَﺮﭼِﻘَﺪﺭ ﺷﺎﺥ ﺑﺎﺷﯿﺪ ..
ﻫَﺮﭼِﻘَﺪﺭ ﺁﺱ ﺑﺎﺷﯿﺪ ...
ﻫَﺮﭼِـﻘَﺪﺭ ﺧﺎﺹ ﺑﺎﺷﯿﺪ ..
ﻫَﺮ ﭼِﻘَﺪﺭ ﺑﺎﻻ ﺑﺎﺷﯿﺪ ...
ﻫَﺮ ﭼِﻘَﺪﺭ ﺷﺎﺳﯽ ﺑُﻠَﻨﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ...
ﺁﺧَﺮِﺵ ﺑﺎﯾَﺪ ﺑﯿﺎﯾﻦ ﺩَﺭﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﺩُﺧﺘَﺮﺍ ﻭ ﺑِﺨﻮﺍﯾﻦ ﺗﺎ
ﺑﻪ ﻏﻼﻣﯽ
ﻗﺒﻮﻟِﺘﻮﻥ ﮐُﻨﯿﻢ
ﺗﺎﺯﻩ ﺍﻭﻧَﻢ ﺷﺎﯾﺪ ...
پسره هم ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷته:
ﻏﻼﻣﯽ ﮐﻪ ﺍﺭﺑﺎﺑﺸو بکنه.
ﻏﻼﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ {-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/23 - 15:27
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داشتم با بابام شطرنج بازی میکردم

برگشته میگه یا مات میشی یا پول تو جیبی نداری!!!!

دوراهی ذلت وخفت که میگن همینه هااا!!!
:)):)):))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/23 - 15:19
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان پسرا اونقدر دیر ازدواج میکنن که مورد داشتیم پسره رفته خواستگاری ...
.

.
.
دیده مادرزنش قبلا دوست دخترش بوده!!
:)):)):))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/23 - 15:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که یه شرکت بزرگ الکترونیک راه بندازم

اسمشو بزارم “خربزه مشهدی” بعد با شرکت “اپل” رقابت کنم :|
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/23 - 15:16
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ