یافتن پست: #را

saeed
saeed
?????
10 دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 13:18
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 12:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 12:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 12:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ولى ناموسن این پراید وانتا شبیهِ اون دمپایى جلو بسته هاى قدیم نیست؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 12:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط تو ایرانه که مردمش با شعر بسیار غمگین
"باز منو کاشتی رفتی/تنها گذاشتی رفتی/دروغ نگم به جز من/یکی دیگه داشتی رفتی"
بندری می رقصن...!!!!!!!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی به آسمان نگاه کن... 0_0

..

..

..

..

..

از توپولوف و بوئینگ خبری نیست...؟؟؟

خوب خدارو شکر.... میتونی به کارات برسی.. ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد، بچه که بودیم وقتی میبردنمون پارک، میرفتیم مثل مظلوما می چسبیدیم به میله ی کنار تاب، همچین ملتمسانه به اونیکه سوار تاب بود نگاه میکردیم، که دلش بسوزه پیاده شه ما سوار شیم، بعدش که نوبت خودمون میشد، دیگه عمرا پیاده می شدیم
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:34
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ