♥ نگار ♥
ولى ناموسن این پراید وانتا شبیهِ اون دمپایى جلو بسته هاى قدیم نیست؟
♥ نگار ♥
فقط تو ایرانه که مردمش با شعر بسیار غمگین
"باز منو کاشتی رفتی/تنها گذاشتی رفتی/دروغ نگم به جز من/یکی دیگه داشتی رفتی"
بندری می رقصن...!!!!!!!!!!!
♥ نگار ♥
گاهی به آسمان نگاه کن... 0_0
..
..
..
..
..
از توپولوف و بوئینگ خبری نیست...؟؟؟
خوب خدارو شکر.... میتونی به کارات برسی.. ^_^
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد، بچه که بودیم وقتی میبردنمون پارک، میرفتیم مثل مظلوما می چسبیدیم به میله ی کنار تاب، همچین ملتمسانه به اونیکه سوار تاب بود نگاه میکردیم، که دلش بسوزه پیاده شه ما سوار شیم، بعدش که نوبت خودمون میشد، دیگه عمرا پیاده می شدیم
A=57
1393/05/24 - 17:06B=19
A/B=3
درسته؟
kodamam nemidonam aslan behesh fekr nakardam
1393/05/24 - 18:12negar doroste
1393/05/24 - 18:14
1393/05/24 - 18:15هوووووووووووووووووووووووووورا
1393/05/24 - 18:16