یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 14:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 14:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮔﻔﺖ ﭼﻲ ﺷﺪﻱ؟ ? ﭼﺮﺍ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭﻳﻲ؟
ﺳﺮﻣﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﺳﺮﺗﻮ ﻣﻲ ﻧﺪﺍﺯﻱ ﭘﺎﻳﻴﻦ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﮔﻔﺖ ﺩﻟﺖ ﻭﺍﺳﻢ ﺗﻨﮓ ﻧﺸﺪﻩ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﮔﻔﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻱ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﮔﻔﺖ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﻧﺎﺭاﺣﺖ ﺷﺪ
ﮔﻔﺖ ﺍﮔﻪ ﻣﻬﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﮐﻪ ﻧﻤﻲ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ
ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﻳﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪﻱ ﺯﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﮔﻔﺘﻢ ﭼﻲ؟
ﮔﻔﺖ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻴﺰﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﻭ ﺭﻓﺖ
ﺳﺮﻣﻮ ﺑﺎﻻ ﺍﻭﺭﺩﻡ ﺗﺎ ﺭﻓﺘﻨﺶ ﻭ ﺑﺒﻴﻨﻢ
ﺩﺍﺩ ﺯﺩ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ﭼﻴﺰﻱ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ
ﻣﻦ ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﮕﻔﺘﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺘﻲ
ﻓﻘﻂ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺩﺭﺩﺍﻱ ﻣﻦ
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺍﻳﻦ ﺩﻝ ﻣﻦ
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺩﺭﺩ ﺩﻻﻡ
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﻡ
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺩﻝ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﻡ
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻲ ﺻﺪﺍ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﻳﺎ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﮔﻤﺸﺪﻧﻢ
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﻧﺒﻮﺩﻧﻢ
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ
ﻣﻬﻢ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻱ ﮐﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﻴﺴﺘﻲ
ﺩﻳﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﺮﺍﻡ ..
دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 22:35
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوار تاكسی بودم.به مقصد كه رسیدم گفتم: آقا ممنون. من كنار اون وانت پیاده میشم. یهو وانتی حركت كرد.
راننده خیلی جدی گفت: برم دنبالش؟ :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 22:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامور باغ وحش تو بلند گو میگه :
دوستان لطفا ب حیوانات خوراکی ندهید!!
برای بار دوم:از شما خواهش کردیم ک ب حیوانات غذا ندهید...
برای بار سوم:حیوانات گرامی لطفا از دست اینا غذا نگیرید...:)))):|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 22:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 21:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروزداشتم نذری پخش میکردم
در یه خونه رو زدم یه دختره باز کرد
نذری رو برداشت و تو چشام نگاه کرد و با لبخند گفت
ایشالله هر چی حاجت داری بهش برسی
منم با لبخند در حالی که نیگاش میکردم گفتم
من فقط یه حاجت دارم
دختره در حالی که نیشش باز شده بود گفت
خوب چیه؟منم یه کم مکث کردم و با لبخند گفتم
ازادی مردم مظلوم غزه!
نمیدونم چرا درو محکم بست و خدافظیم نکرد
فکر کنم اسراییلی بود :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 21:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 21:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 18:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/05/15 - 18:10
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ