یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 15:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 15:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 13:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میخواد نصف شب بهش اس بدم بنویسم :هیچى!
اونم از خواب بپره جواب بده :چى هیچى؟
منم تا صبح صدتا جواب بهش بدم
هیچى نیس که جاى خنده هاتو واسم بگیره
هیچى نیس که مثه تو خوشحالم کنه
هیچى نمیتونه مثل تو بهم ارزش زندگى رو بفهمونه..
هیچى نیس که مثل تو بهم ارامش بده..
هیچى نیس که باهاش احساس خوشحالى کنم..
هیچى شب رو روزمو مثل تو برام شیرین نمیکنه
هیچى نمیخوام ناراحتت کنه...هیچى ارزش اون اشکاتونداره
هیچى نیس که باعث شه دوست نداشته باشم...
هیچى نیس که منو از تو دور کنه
هیچى نیس که از تو واسم مهمتر باشه
هیچى غیر از تو عشقم نیس...هیچى

هیچى همینجورى میخواستم از خواب بپرونمت...بگم
دوست دارمبگم ک همه زندگیمی...اما تو دیگه نیستی..هیچی..
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 13:47
+3
farhad
farhad
آیا میدانستید که چروک شدن انگشتان دست و پا هنگام ماندن در آب بعلت نفوذ آب در پوست نیست؟!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بلکه به دستور مغز پوست به این حالت در می آید که گرفتن اشیا و ثبات در آب بهتر باشد و این حالت از مهارت های بقا و نجات می باشد که بتوانید خود را از آب به وسیله گرفتن اشیا و عدم لیز خوردن دست ها و پاها نجات دهید...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 00:34
+6
farhad
farhad
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 00:33
+6
farhad
farhad
با زنت شوخی کن
سر به سرش بگذار
از غذایش بچش
از دستپختش تعریف کن
و بدان که اگر گاهی هم ظرف ها را تو بشوری
آسمان خدا به زمین نمی آید…!
آخر می دانی؟
او همان دختر رویاهای دیروزت است
که به آشپز خانهء زندگی امروزت آمده…!
باور کن بدون او
اجاق خانه ات حسابی کور کور است...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/3 - 19:23
+6
maryam
maryam
به بعضیا باید گفت : شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !!! 
5 دیدگاه  •   •   •  1393/05/3 - 18:36
+5
کسی هست کمک کنههههههههههههه؟ سوال پزشکی دارم
23 دیدگاه  •   •   •  1393/05/3 - 13:55
+2
saeed
saeed
?????
9 دیدگاه  •   •   •  1393/05/3 - 05:04
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ