یافتن پست: #را

دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 17:22
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 17:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 17:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 17:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش یه ماه هم بود که موظف بودیم از اذان صبح تا غروب فقرا رو "سیــــــــــــر "
کنیم . . .
نه اینکه گشنگی بکشیم تا اونها رو "درک " کنیم !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تحقیقات نشون داده که ۹۹ درصد دخترای ایرانی در طول عمرشون حداقل ۱بار این اسمس فرستادن:
( باشه مثه اینکه خیلی سرت شلوغه مزاحمت نمیشم.. بای واس همیشه!! )
و
۱۰۰درصد پسرای ایرانی دهنشون سرویس شده تا ثابت کنن دستشویی بودن...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره اومد تاکسی بگیره
گفت اقا ستار خان میخوره!؟
یارو یه دید زد
گفت خانوم چرا ستار خان,بیا بالا خودم میخورم
دختره بهش برمیخوره میره به تاکسی بعدی میگه
اقا ببخشید ستار خان میرید؟
یارو هم میگه.معلومه میرید اگه نمیرید که میترکید...
با خودش میگه ایندفعه ی چی میگم نتونن چیزی بگن!!!
تاکسی بعدی میادمیگه: اقا ســــــــتـــــارخــــــــــــاااااان!!!!!
راننده میگه: نه خانم من اکبرم
دختره دیگه کفرش دراومد به تاکسی بعدی گفت:اقا میخوام برم ستارخان !!!!!
تاکسیه میگه: کارخوبی میکنی, برو مشکلی نداره!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ اكثر ﻣﺮﺩﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﭘﺸﺖ ﺗﻠﻔﻦ :
ﻧﻮﻭﮐﺮﺗﻢ
ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﻤﻤﻤﻤﻢ
ﺍﻗﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯾﯿﯿﯿﯽﯼ
ﺧﺎﮎ ﭘﺎﺗﻢ
ﻣﺨﻠﺼﺘﻢ
ﺷﻤﺎ ﺗﺎﺝ ﺳﺮﯼ
ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻠﻔﻦ :
اسکول عوضی !!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ