یافتن پست: #را

*elnaz* *
*elnaz* *
یِهـ روز نبـآشـی فَراموش شُدی

ایــن یـه قانونِه ( :

این نیز بُگذَرد... | :
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 23:01
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

گاه می اندیشم



خبرِ مرگِ مَرا



با تو چه کَس می گوید ...؟!



 


دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:40
+2
AmiR
AmiR
به یک دوست دختر با شرایط زیر نیازمندیم:
متولد: 70 - 75
قد:165 - 170
وزن: 55 - 65
رنگ پوست: سفید نسبتا سبزه
رنگ چشم: قهوه ای یا مشکی
رنگ مو: اگه چشاش قهوه ایه حنایی، اگه چشاش مشکیه مشکی
لب: غنچه ای
رنگ رژ و لاک: ملایم
ابرو: کشیده و هشتی
تیپ: نه چادری کِپ نه اونقدر جلف (مانتویی شیک)
حساس بودن و غیرت: در حد اعلا
اخلاق: مهربون شیطون دیوونه (حرف گوش کن)
وضع مالی: متوسط نسبتا خوب
ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن واجد ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻭﻗﺖ
ﺍﺩﺍﺭﯼ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﻪ پیج ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﮐرده و پیام بگذارید.
ﺭاسسستی؛ ﺍﮔﻪ ﻟﭙﺸﻢ ﭼﺎﻝ ﺑﺮﻩ ﮎ ﻻﺍﺍﺍﻣﺼﺐ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﭽﻤﻪ... و من الله توفیق..
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:37
+4
AmiR
AmiR
پسر ﺑﺎید ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺑﺎﺷﻪ...... ^___^
ﭘﺴﺮ ﺑﺎس ﺑﻪ عشقش ﺑﮕﻪ :
ﺭﻭﺳﺮﻳﺘﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ ﺑﻴﻨﻢ!!8->
شب خونه فاميلات نميمونياااااااا:D
هرجا هستی، تا عصر خونه ای8->
با دوستات انقد نرو بيرون...
ﻳﺎ ﻣﻦ ﻣﻴﺮﺳﻮﻧﻤﺖ ﺧﻮﻧﻪ ﻳﺎ هيچكس!
وقتی كسی بهت تيكه انداخت،بره خوار مادر يارو رو يكی كنه :|
وقتي يهويی تو خيابون...
با مانتو تنگ و ساپورت و ارايش زياااد ببينتت..
با اقتدار پرتت كنه تو ماشين..
برسونتت دم خونتون..
گوشيتم ازت بگيره
بگه هر نيم ساعت يكبار زنگ ميزنم خونتون...
نباشی تيكه تيكت ميكنم :|8->
بعدم بگه يه چيزی بخور ضعف نكنی :))
وقتي بهش بگی مزاحم تلفنی دارم...
نيم ساعت بعد با يه خط نو دم خونتون باشه :/:D
بگه تو فیسبوکو [!]و...عکس ازت نبینم...8->
وقتی باهاش قهری اس بده:
اوی دختر بابات...!
قهری که قهری ولی حواست باشه دست ازپا خطا کنی دندوناتو میشکنم:|
وقتی پشت تلفن بهش ميگی حوصلم سررفته..
سريع بهت بگه حاضر شدي خبرم كن..
زيادم آرايش نكن...
بي دليل واست كادو بخره *___*
ﻗﻴﺎﻓشم مرﺩﻭﻧﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﻓﻘﻂ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺨﻨﺪﻩ :))
ﻓﻘﻂ و فقطم ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺻﺪﻗﻪ ی ﺗﻮﻭﻭﻭ ﺑﺮﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:34
+5
farhad
farhad
دختر: بیا خواستگاریم
پسر: صدات نمیاد بلندتر صحبت کن!
دختر: گفتم بیااااا خوااااستگاریم 
پسر: صداتو برای من بلند میکنی هرچی بین ما بود تموم شد...!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:31
+3
farhad
farhad
ﺍﮔﺮ ﺍﺣﻴﺎﻧﺎ %1 ﻣﻦ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻲ ﻫﺴﺘﻢ ؟

ﺧﺐ ﺭﻭ ﺩﺭﻭﺍﺳﻲ ﻧﮑﻦ ﻋﺰﻳﺰﻡ ^_^

ﺑﻴﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﻦ :/

ﯾﺎ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻻﯾﮏ ﮐﻦ ﺗﺎ ﺑﺸﻴﻨﻴﻢ ﭘﺎﻱ ﻣﻴﺰ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ :|

ﻏﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﮐﻪ ﻧﻤﻴﺸﻪ ( ._.)

ﻋﺼﺮ !! ﻋﺼﺮ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﻭ ﺭﺍﻳﺰﻧﻴﻪ ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:30
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
خداوندا

 



دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست،



 



با لالایی مهربان خود، آرام کن



 



تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم...


دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:30
+2
mehdi
mehdi

  1. شبی اندیشه ای کردم//که خلقت را بنا کردن

  2. شبی اندیشه ای کردم//چه درسر دارد این خلقت

  3. چه سوداید از این خلقت//که شیطان می کند خدمت

دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 20:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر لایک و استاتوس گذاشتن بنده اینجا خودش عبادته درجریان هستید ک ادم روزه دار..........بعععععله من همچین ادمیم :D

راستی یادم رفت من روزه نمیگیرم ولی سحری و افطار میخورم :
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻃﺮﻑ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﮔﻨﺎﻩ ﮐﺒﯿﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻟﻌﻨﺖ
ﺑﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ .
.
ﯾﯿﻬﻮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ :
.
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﻟﻌﻨﺖ ﺑﺮ ﺟﺪ ﻭ ﺁﺑﺎﺩﺕ ﻣﻦ ﻋﻤﺮﺍً ﺍﮔﺮ
ﻋﻘﻠﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﯽ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎدر!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:14
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ