یافتن پست: #را

mehdi
mehdi
زبان هیچ استخوانی ندارد اما انقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند .پس مراقب حرفهایتان باشید
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 20:28
+5
mehdi
mehdi
یک فکر کوچک مثبت در صبح میتواند کل روزتان را تغیر دهد
دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 20:23
+5
mehdi
mehdi
کسی که نگاهت را نمی فهمد توضیح های طولانی ات را هم نخواهد فهمید
دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 20:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
 من مدتهاست معتقدم یک شب نمیتونه اینده منو رقم بزنه و این تلاش وکوشش یک سال من هست که باعث براورده شدن ارزوهام میشه اما در هر صورتdream night دوستان مومن و معتقد مبارک.
شبتون قشنگ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 19:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 18:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ماشین نشستم دارم میرم سمت انزلی!! راننده یه سی دی گلچین از شادمهر و هایده و داریوش تا سامی بیگی و تیلور سویفت و inna گذاشته ...!!
شادمهر شروع کرد به خوندن ... سرعت 70 کیلومتر !!!
رفت رو سامی بیگی ... سرعت 125 کیلومتر!!!
هایده خدا بیامرز شروع شد ... سرعت45 کیلومتر!!!
تیلور سویفت که شروع شد یهو یه بکس وباد کرد ، نزدیک بود برم تو شیشه!!! سرعت 140 کیلومتر
داریوش که شروع شد ... دیدم راننده ماشین رو کنار جاده نگهداشت!! یه سیگار روشن کرد شروع کرد کشیدن و رفت تو فکر.! بهش گفتم اقا اتفاقی افتاده؟ گفت : صدا رو داری جون داداش!! داریوش حیف شد به خدا..!
منم نمیدونستم چی بگم!!
اهنگ تمام شد!!
الان inna داره پخش میشه !!
سرعت 240 کیلومتر... پلیس نامحسوس دنبالمونه!!! هلکوپتر هم از بالا گردو خاک میکنه!!دوستم تماس گرفته میگه : شبکه 3 دارن پخش زنده نشونمون میدن تو فکرن که لامبورگینی بفرستند یا فراری!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 18:46
+2
EHSAN
EHSAN
خدایا ، بحق شهید شب های قدر تقدیر ما را محبت و ولایت و پیروی راه مولا علی علیه السلام رقم بزن. الهی آمین
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 18:39
+6
EHSAN
EHSAN
امشب این دل یاد مولا می کند / لیلة القـدر است و احیا می کند / بشنو ای گـوش دلها بی صدا / نغمه ی فـزت و رب الکعبه را
دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 18:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 13:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام از چنتا درد دخترونه براتون بگم ...

.

.

.

.

دخترا آماده باشین گـــــــریه کنـــــید !!!

.

.

.

.

.

فک کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه , دست کنی تو موهات !!!

از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه هاتو ببندی !!!

از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی !!!

بعد مثلا از بیرون میای و آرایشتو پاک میکنی , همون موقع کار پیش میاد باز باید بری بیرون ! :|

صدای گریه ی اون آخریا نمیادااااا <img src=(" title=":((" />( :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/27 - 13:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ