یافتن پست: #را

yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 23:49
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 23:39
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 23:34
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 23:25
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 23:24
*elnaz* *
*elnaz* *
وقتی تصمیم گرفتی بروی
باید جایی باشد
که دلت نیاید
برگردی ...!!!
باید جایی باشد
که راه برگشت رابلد نباشی ...!!!
بی برو برگرد
باید احساس خوشبختی کنی
چون ادم ها خسته که می شوند می روند...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 19:34
+1
*elnaz* *
*elnaz* *

سخت است، همزیستی دائم با کسانی که دغدغه هایت را نمی فهمند، اما عزیزان تو اند.


گابریل گارسیا مارکز


دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 19:17
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
چه لذتی داره صبح بلند بشی
ببینی یه نامه به آینه اتاق چسبیده شده با این مضمون:
«سلام دلیلِ زندگی
صبحِ قشنگت بخیر ...
امروز نمی خواد بری سرِ کار
چمدون جمع کن می خوایم بریم سفر
چمدون نبستم که به سلیقه خودت برام لباس بذاری
شب پرواز داریم...
نمی گم کجا که غافلگیر شی!
راستی ...
قربونِ چشمات برم که الان متعجبه و می دونم اگه اونجا بودم
جیغ می زدی و بغلم می کردی
دوست دارم همسفرِ زندگیم»
.
.
.
.
فقط خواستم یاد آوری کنم لذت داره!
وگرنه همچین شریک زندگی حتی در حد افسانه هم وجود نداره!
به زندگیتون برسید...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 19:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد را باید بوسید!
حتی وقتی اعصاب نداره!
حتی وقتی ریشش بلنده!
حتی وقتی داد میزنه!
حتی وقتی بی تفاوت شده!
حتی وقتی سرش همش تو گوشیشه!
حتى وقتى شبها دیر میاد خونه!
این مرد را باید بوسید...
و گذاشت کنار
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 18:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پزشكان معتقدند :

كه مصرف روزانه یك سیب ، از سكته های قلبی جلوگیری میكنه.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همین ثابت میكنه كه اگه به جای یه سیب از دوسیب استفاده كنی ،

سكته ی مغزی هم ساپورت میكنه .

حالا اگه دوسیب نعناع باشه كه دیگه امراض گوارشی هم سراغتون نمیاد:))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 18:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ