♥ نگار ♥
طرف فامیلیش "خبردار" بوده! میره سربازی، هر وقت فرمانده میگفته:
خبردار
یارو دست بلند میکرد میگفته: حاضر قربان!
فرمانده هم بهش میگفته:
احمق با تو نبودم! یعنی صاف بایست!
یه روز یک هیأت نظامی قرار شد بیان بازدید!
فرمانده پیش خودش فکر کرد که این سربازه آبروشو میبره به همین خاطر بهش یک ماه مرخصی داد.
وقتی هیأت بازدید کننده اومدند فرمانده بلند گفت: خبردار
همه سربازا داد زدند: رفته مرخصی قربان
♥ نگار ♥
میدونید چرا لب گوسفند تو كله پاچه نیست ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدایییش اگه بود روت میشد به كله پاچه فروش بگی آقا یه لب بده ؟؟؟
♥ نگار ♥
==> بزودی کنسرت مجید خراط ها در برزیل <==
متن کنسرت بدین گونه است:
عزیــزم پاهات نــلــرزه گل اول و بـــزن
واســـه بد بازی کردنو و بی محـــلی هـــای مــن
گل دومــو بــــزن بـــزار بــریـــزه ابـــروم
من بد بازی کـــردم امــا تــو نــیـــاوردی بـــه روم
ســـه و چهــــار و پنـــج وشیـــش گلارو پــشـــت هـــم بـــزن
خـــب اگـــه حـــرصـــت میــگیـــره هـــی نــگــاه نــکــن بـــه مـــن
گل هــــفتـــم رو بـــزن مــن که هفـــت خـــط عـــالـمــم
بـــزار خونـــمم بـــریـــزه تـــا بــفــهــمم ادمـــم
♥ نگار ♥
سالهای متمادیه برام سواله
واقعاً… ، توکه با عشوه گری، از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا
نمی رقصی ؟؟؟؟
مشکلت دقیقاً چیه ؟!؟!