یافتن پست: #را

alijoon
alijoon
دیدگاه  •   •   •  1393/04/19 - 00:45
+5
alijoon
alijoon
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺷﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﻫﻮﯾﯽ ﺩﻭﯾﺪ , ﺁﻫﻮﺩﻭﯾﺪ ﻭ ﺩﻭﯾﺪ ﺳﭙﺲ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩیه

ﻭ ﺑﻪ ﺷﯿﺮﮔﻔﺖ : ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﯽ , ﻫﻤﺶ ﺷﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ , ﯾﮏ ﺑﺎﺭ

ﻫﻢ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻦ!

.

.

.

.

.

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺷﯿﺮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﺨﺮﻩ!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 23:29
+3
alijoon
alijoon
گوش کن میخوام برات پسر بودن رو تعریف کنم!
.
.
.
.
.

پسر بودن یعنی نافتو که بریدن روش 2 سال حبس هم بریدن
پسر بودن یعنی فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت سرتن بعدش جامعه بزرگت میکنه
پسر بودن یعنی فقط یه سال وقت داری که کنکور قبول نشی
پسر بودن یعنی بعد 18 دیگه یا سربازی یا سربار
پسر بودن یعنی استرس سربازی و حسرت درس خوندنه بدون استرس
پسر بودن یعنی بعد بابا، مرده خونه بودن، سنم نمیشناسه یعنی چی؟؟ یعنی بابا نباشه نون باید بدی حالا 5 ساله باشی یا 50 ساله
پسر بودن یعنی حفظ خواهر و مادر و همسرت از هر چی هیزیه
پسر بودن یعنی آزادی که از ( آ ) اولش تا ( ی ) آخرش همش مسئولیته
پسر بودن یعنی جنگ که شد گوشت تنت سپر ناموسته
پسر بودن یعنی یه سگ دو زدن واسه یه لقمه نون که جلو زن و بچه کم نیاری
پسر بودن یعنی واسه عید لباس نخری که دخترت واسه خریده لباس کم و کسر نیاره
"پسر بودن یعنی بی پول عاشق نشی"
پسر بودن یعنی حرفایی که میمونه تو دل
پسر بودن یعنی " مرد که گریه نمیکنه "
پسر بودن یعنی همیشه بدهکار بودن به همه
پسر بودن یعنی بعد سربازی روز اول کلی تحویلت میگیرن روز دوم به چشه زالو نگات میکنن

پسر بودن یعنی .­......... مسئولیت مسئولیت

یکم به خودمون بیایم ببینیم کجا وایسادیم.
به سلامتـــــــــــــــی همه پسرا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 23:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 19:02
+2
farhad
farhad

این همه ادعای روشنفکری و احترام به عقاید دیگران می کنین، ولی هیچ کس به عقاید کسی که دوست داره دستشو توی دماغش کنه احترام نمی ذاره!


دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 18:48
+2
farhad
farhad
نمی دونم این دخترا چرا انقدر شکاکن ؟!؟هر هفت تا دوست دخترامم این طورین!!! واقعآ چرا؟
واقعا چرا؟
چرا مسئولین به این درد من رسیدگی نمیکنن 
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 18:41
+4
farhad
farhad
گفتم :


تمام وجودم از آن تو بود


مشکلم چیست که با من چنین میکنی ؟


گفت :


آنقدر خوبی که حالم را بهم میزنی ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 18:39
+3
alijoon
alijoon
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 17:36
+4
alijoon
alijoon
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 17:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیر میشود ادم
وقتی عزیزش را صدا میزندو…
“جانم” نمی شنود…
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 17:25
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ