یافتن پست: #را

alijoon
alijoon
ببار باران
که دلتنگم....مثال مرده بی رنگم

ببار باران

کمی آرام....که پاییز هم صدایم شد
که دلتنگی و تنهایی رفیق با وفایم شد

ببار باران

بزن بر شیشه قلبم....بکوب این شیشه را بشکن
که درد کمتری دارد اگر با دست تو باشد

ببار باران

که تا اوج نخفتن ها مدام باریدم از یادش

ببار باران

درخت و برگ خوابیدن
اقاقی....یاس وحشی....کوچه ها روزهاست خشکیدن

ببار باران

جماعت عشق را کشتن
کلاغا بوته ی سبز وفا را بی صدا خوردن
ولی باران ، تو با من بی وفایی
توهم تا خانه ی همسایه می باری
و تا من
میشوی یک ابر تو خالی
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:56
+1
alijoon
alijoon
یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهاران بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت


اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت


عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . .
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:54
+2
alijoon
alijoon
اگه قلبمو شکستی به فدای یک نگاهت

این منم چون گل یاس نشستم سر راهت


تو ببین غبار غم رو که نشسته بر نگاهم


اگه من نمردم از عشق تو بدون که روسیاهم


اگه عاشقی یه درده چه کسی این درد ندیده


تو بگو کدام عاشق رنج دوری رو ندیده


اگه عاشقی گناهه ما همه غرق گناهیم


میون این همه آدم یه غریب و بی پناهیم


تو ببین به جرمه عشقت پره پروازمو بستند


تو ندیدی منه مغرور چه بی صدا شکستم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:53
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




درد داره
.
.
.
.
وقتی می شینی ساعت ها به حرف هایی که هیچ وقت قرار نیست بگی
فکر می کنی ...




دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 20:13
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هفته پیش یه وانتی اومده بود داشت اصفناچ(اسفناج) میفروخت مثل این که ارزون بوده بعد مادر گرام ما هم برداشته 7کیلو خریده این ی لیست خلاسه از اون چیرایه که ما توی این هفته خوردیم
بورانی اسفناج
آش دوغ (سبزی اصلیش اسفناجه)
خورشت آلو اسفناج
اسفناج پولو
سالاد اسفناج
ماست و اسفناج .
ی حسی میگه خود ملوان زبل هم این همه اسفناج توی ی هفته نخورده بود
الان هم داره اسفناج سرخ میکنه خدا به خیر بگزرونه
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 18:35
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 16:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 15:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بازی برزیل انقدر ورزشگاه زرده که آدم دلش میخواد با دارچین روش بنویسه یازهرا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 15:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 15:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فال حافظ گرفتیم، تو شعرش از زلفِ یار و معشوق و جام و باده و شراب و اینا همش گفته،
اون پایین تو تفسیرش نوشته :
"در خواندن نماز کاهلی نکن"
این حافظم اساسن مشکل داره :D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 15:39
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ