♥ نگار ♥
بعضی دخترا هم هستن که کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن
در هر حال چکمه میپوشن
اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می برن!!
♥ نگار ♥
خوب شد انقلاب شد خواننده ها رفتن
شما یک در صد فک کن تیتراژ ماه عسل رو میدادن شهرام شب پره بخونه
ایول ایوله
رمضون خوش هیکله زولبیا معطره افطار پشت دره !!!
♥ نگار ♥
وقتی میری مهمونی خدا،،هیچی نباید بخوری!
وقتی میری خونه خداهم،، باید کلی پول خرج کنی!
اگرم بخوای بری پیش خدا،، باید بمیری...
حالا چه اصراریه با خدا رفت و آمد کنیم؟
.
"دستاوردهای غضنفر"
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که یه شرکت بزرگ الکترونیک راه بندازم
اسمشو بزارم “خربزه مشهدی” بعد با شرکت “اپل” رقابت کنم
farhad
مگه 0=0 نیس؟ پس 12-12=15-15 نیس مگه؟همون میشه دیگه!....... حالا [!]تور میگیریم!(3-3)5=(3-3)4..........حالا مشترکارو حذف می کنیم!5=4......................مگه 4 همون دو دوتا نیس؟؟؟پس تجزیه میشه.
2x2=5!!!!!!!!
به همین راحتی