یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 15:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در تاکسی یا بسته نمی شه یا طوری بسته می شه که

راننده توی دلش یه ماه عسل با عمه ت می ره و برمی گرده !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 15:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی دخترا هم هستن که کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن
در هر حال چکمه میپوشن
اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می برن!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/17 - 15:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



یکی‌ از سرگرمیام اینه سر امتحان الکی‌ هی‌ کفه دستمو نگا کنم مراقب احساس زرنگی کنه بیاد خفتم کنه ببین هیچی‌ کفه دستم نیست.... بعد بش بگم ضایع شدی خخخخخخخخ !!! اصن به عشق همین حرکت میرم دانشگاه
وااای خدای خیلی حال کردم وقتی خانومه ضایع شد:))



دیدگاه  •   •   •  1393/04/16 - 18:57
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوب شد انقلاب شد خواننده ها رفتن

شما یک در صد فک کن تیتراژ ماه عسل رو میدادن شهرام شب پره بخونه

ایول ایوله

رمضون خوش هیکله زولبیا معطره افطار پشت دره !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/16 - 18:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واسه مهناز افشار کامنت گذاشتن گوگوشِ ایران زمین ..

انگار خودِ گوگوش واسه ساحل عاجه :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/16 - 18:22
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/16 - 13:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی میری مهمونی خدا،،هیچی نباید بخوری!
وقتی میری خونه خداهم،، باید کلی پول خرج کنی!
اگرم بخوای بری پیش خدا،، باید بمیری...
حالا چه اصراریه با خدا رفت و آمد کنیم؟
.
"دستاوردهای غضنفر"
دیدگاه  •   •   •  1393/04/16 - 12:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که یه شرکت بزرگ الکترونیک راه بندازم
اسمشو بزارم “خربزه مشهدی” بعد با شرکت “اپل” رقابت کنم
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/16 - 11:53
+3
farhad
farhad
مگه 0=0 نیس؟ پس 12-12=15-15 نیس مگه؟همون میشه دیگه!....... حالا [!]تور میگیریم!(3-3)5=(3-3)4..........حالا مشترکارو حذف می کنیم!5=4......................مگه 4 همون دو دوتا نیس؟؟؟پس تجزیه میشه.
2x2=5!!!!!!!!
به همین راحتی
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/16 - 02:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ