چشمتون روز بد نبینه ! امروز یادم نبود که روزه هستم رفتم تو اتاق داشتم ساقه طلایی میخوردم که تو گلوم گیر کرد همون لحظه هم یادم اومد روزه هستم ! هیچی دیگه نه میتونستم آب بخورم و نه میتونستم بیسکویت رو بدم پایین الان در حال مقاومت با خانواده که اصرار دارن با امبردست بکشنش بیرون دارم پست میذارم...
دختره سیزده سالشه بعد استاتوس گذاشته: "دلي که اندوه دارد شانه ميخواهد نه نصيحت... کاش همه اين را ميفهميدند!..." یکی نیس بگه آخه تو بزرگترین اندوهت گم شدن [!]کته آخه اصن موندم چی بگم؟؟؟؟ من همسن این بودم ..ولش کن نذا بگم