یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقاهه میره سربازی، دور كلاش قرمزی،

آچین و واچین….با صدای چی؟

با صدای مرغ…..

یه مرغ دارم ر وزی 2 تا تخم میكنه، چرا 2 تا؟

چون دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده….

شاید پشت كوه انداختی؟ نه خیر ،

زنجیر منو بافتی، بله . بابا اومده ، با كی اومده؟

اون كیه باهاش؟ چی چی آورده ؟ نخود و كیشمیش ،

با صدای چی؟ با صدای گاو ، گاو حسن چه جوره ؟

نه شیر داره نه
.
.
.
.
.
.
.
.
.…………… واقعاَ نشستی همشو خوندی؟
من بهت افتخار می کنم:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:40
+3
be to che???!!
be to che???!!
بابام طی یک حرکت لاجوانمردانه برای مقابله با پدیده کولر، رفت اشتراک کنتور برقمون را کلا فروخت!!!
ینی راحت شدیما. دیگه مقاومت معنی نداره!
آخیییش... اینجا آرامش حکم فرماست...
فقط یه خوردی گرمه لامصب!
بادبرن ارزون سراغ ندارین؟!!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:51
+6
be to che???!!
be to che???!!
بـچـه کـه بـودم هـروقـت مـی رفـتـم آپـارتـمـان عـمـه م ایـنـا چنـد دقــیـقـه زل مـی زدم بـه چـراغـهـای راه پـلـه شـون بـعـد خـامـوش مـیـــشـد....

تـا هـفـتـه پـیـش فـکـر مـی کردم یـه قـدرت خـاص دارم , وقـتـی فـهـمـیـدم تـایـمـر داره کـمـرم شـکـسـت!!!

خـداااااااااااا میـشـنوی صـدااامـو??? >_<
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:49
+5
be to che???!!
be to che???!!
می خواستم بگم این گودزیلاهایی که ملخ رو میگیرن تو دستشون
و اونو رو چادر و مانتوی دخترا ول میکنن << خیلی بیششعورن>>
خب نمیگن ما دخترا از ترس سکته میکنیم!!!!!
.......خدا هدایتشون کنه..........
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:45
+5
be to che???!!
be to che???!!
دختره 12 سالش نشده هنوز استاتوس زده :

” رو سنگ قبرم بنويسيد براش اخرش شدم فداش. ”

یکی نیست بهش بگه تو برو از دفتر مدرسه گچ بیار معلم میخواد مشق بده بهت لامصب !!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:42
+6
be to che???!!
be to che???!!
اصن لذتی که تو کش رفتن دستمال کاغذی از ساندویچی هست تو برنده شدن هفته های دویست میلیونی همراه اول نیست !!!بوخودااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:55
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



ایــن دختر خانومـای محتـرم خارج از کشور که با دیدن " علیـــرضا حقیقــی " عاشقش شدن اگه میومدن ایـران و بقیه پسرای ایرانی رو میدیدن چیــکار میکردن!!
پســرا پرچمتون تـو دستو پــام بود گفتم یه کم بیارمش بالا ^ــــ^‌ :v



دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:46
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:29
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ