یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:21
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﮕﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺎﺯﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺁﺭﮊﺍﻧﺘﯿﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ آهنگرانو
ﺭﻭ ﺑﯿﺎﺭﻥ =))=))=))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوﺳﺘﺎن ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﯾﮑﯽ ﯾﮑﯽ دﻋﻮت ﮐﻨﻢ وﻟﯽ اﻻن اﯾﻦ ﭘﺴﺘﻮ ﻣﯿﺰارم ﮐﻪ ﻫﻤﺘﻮن ﺑﺪوﻧﯿﺪ,
ﻣﻦ ﻧﺎﻣﺰد ﮐﺮدم 5خرداد ﻣﺮاﺳﻢ ﻧﺎﻣﺰدﯾﻤﻪ از ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ از ﻫﻤﺘﻮن دﻋﻮت ﻣﯽﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺑﯿارید.
ادرس: تهران- سعادت آباد- بین میدان کاج و قیصر امینپور- خیابان صرافها- نبش 17غربی باغ تالار سعادت
از ﺳﺎﻋﺖ 19الی23
ﺧﻮﺷﺤﺎل ﻣﯿﺸﻢ ﺑﯿﺎﯾﺪ
.
.
ﻋﺰﯾﺰان ﺧﻮاﻫﺸﺎ ﮔﻞ ، ﮐﺎدو و ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻧﯿﺎرﯾﻦ
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
ﻓﻘﻂ دوﺳﺘﺎن , اومدنی ﺳﺮ راه ﯾﻪ ﻧﺎﻣﺰدم واﺳﻪ ﻣﻦ ﺑﯿﺎرﯾﺪ،با تشکر از حضور گرمتون،عمم هم مریضه,واسش دعا کنید!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دیدین یه پسر تو یه جمع خانوادگی دوسه دیقه آخر تماس تلفنیش از کلماتی مانند:

و همچنین
شما لطف دارید
منم همینطور
و...

استفاده میکنه،فکر نکنید خیلی باکلاسه!
داره فحش اساسی میخوره نمیتونه جبران کنه:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی مواظب باش!!!

اگه باشنیدن صداش دلت لرزید…

اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی…

دیگه تمومه…!!!

اون شده همه ی دنیـــــــــــــــــــات
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توصیف مرد:
(مخل آسایش)در روزهاى تعطیل
(رو اعصاب)در هنگام خرید
(باعث استرس)وقت حاضر شدن خانم براى مهمانى
(خودخواه)موقع تماشاى تلویزیون
(كمیاب)در زمان دلتنگى
(مظلوم)وقتى پول ندارد
(خوش زبان و بامزه ) براى دیگران
(پر رو و عصبانى)وقتى خطا كرده
اگر موردى جا مانده شما اضافه كنید ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لطفا هرکی هر ایرادی در من میبینه بگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.

تا بلاکش کنم

والا ..

من چه ایرادی میتونم داشته باشم به این خوبی...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻳﺮ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻴﻢ ، ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ . . . !
ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ :
ﻳﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﺳﺮﺩ ﻏﻨﻴﻤﺖ ﻣﯽﺷﻮﺩ . . . !
ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺳﺨﺘﻴﻬﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . . ! .
ﺩﯾﺪﻥ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﺁﺷﻨﺎ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﻏﺮﺑﺖ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽﺷﻮﺩ . . . !
ﻳﮏ ﻋﺰﻳﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺖ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ﻭﻋﺰﯾﺰﻣﯽ ﺷﻮﺩ . . . !
ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺮﻭﺩ ، ﺧﻮﺑﯿﻬﺎﯾﺶ ﻋﯿﺎﻥﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﭘﺎﻳﻴﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ٬ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻗﺸﻨﮓ ﻭﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻣﯽ ﺷﻮﺩ . . . !
ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﺯﺍﺩﯼ ،ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﺑﻨﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﻏﻨﯿﻤﺖﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﺮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺁﺭﺯﻭﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﯾﮏ ﻟﺒﺨﻨﺪ ، ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘﻪ ﺍﯾﯽ ﺭﻭﯾﺎﻣﯿﺸﻮﺩ . . . !
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﻴﺰﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ
ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﻗﺪﺭﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ . . .
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﻧﯿﺴﺖ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:26
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ