یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻗﺒﻠﻨﺎ ﺍﺳﻢ ﻗﻮﺭﺑﺎﻏﻪ " ﻏﻮﺭ" ﺑﻮﺩﻩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﺪ ﻣﻌﻠﻤﺎ ﺍﻣﻼ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﻏﻮﺭ ﺑﺎ ﻏﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺎ ﻍ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﺸﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺧﻞ ﻭ ﭼﻞ
ﻣﯿﻨﻮﺷﺘﻦ ﻗﻮﺭﺑﺎﻏﻪ ..
دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 19:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 18:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﻤﻞ ﺑﯿﻨﯽ :
ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ : ﺩﺭ ﺣﺪ ﭘﺸﻤﮏ
ﭘﺎ : ﻣﯿﺪﻫﺪ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ
ﺣﺎﻟﺖ : ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ , ﺩﭘﺮﺱ , ﻏﻤﮕﯿﻦ
ﻧﻮﻉ ﭘﺴﺖ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ : ﻏﻤﮕﯿﻦ , ﺭﻣﺎﻥ , ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ,
ﺷﮑﺴﺖﻋﺸﻘﯽ , ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ...
ﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺑﻪ : PM ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ 10 ﺛﺎﻧﯿﻪ
ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻋﮑﺲ : ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻥ ﺩﺳﺖ
ﺣﺎﻟﺖ ﻋﮑﺲ : ﺍﺯ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭ ﻭ ﺳﺎﺩﻩ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻭ ﺑﺎ
ﺣﺎﻟﺖﺍﻟﺘﻤﺎﺱ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺍﺕ ﺍﺯ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ : ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﻥ
ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ : ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ 30 ﺳﺎﻝ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﻤﻞ ﺑﯿﻨﯽ :
ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ : ﺩﺭ ﺣﺪ ﺑﺮﺝ ﺧﻠﯿﻔﻪ
ﭘﺎ : ﻧﻤﯿﺪﻫﺪ ، ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺪﻫﺪ ، ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺟﻮﺍﺏ
ﺳﻼﻡ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺪﻥ |:
ﺣﺎﻟﺖ : ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ , ﺷﺎﺩ , ﺷﻮﺥ , ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺟﺮﺍﺕ ﻭ
ﺟﺴﺎﺭﺕ
ﻧﻮﻉ ﭘﺴﺖ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ : ﺟﻠﻒ , ﻃﻨﺰ , ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ
ﻧﻔﺴﯽ , ﺑﻪﭼﺎﻟﺶ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﭘﺴﺮﻫﺎ
ﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺑﻪ : PM ﺣﺪﺍﻗﻞ 5 ﺩﻗﯿﻘﻪ
ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻋﮑﺲ : ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺭﻭﺯﯼ ﯾﻪ ﺁﻟﺒﻮﻡ
ﺣﺎﻟﺖ ﻋﮑﺲ : ﻧﯿﻢ ﺭﺥ ﻭ ﮊﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﻏﺮﺑﯽ ﻭ ﺗﺮﯾﭗ ﺷﺎﺥ
ﺑﻮﺩﻥ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺍﺕ ﺍﺯ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ : ﺧﻮﻧﻪ , ﻭﯾﻼ , ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ
ﻣﺪﻝ ,ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ , ﺗﯿﭗ , ﻗﯿﺎﻓﻪ , ﺍﺧﻼﻕ , ﻭﻓﺎ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺧﻼﺻﻪ
ﻫﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﺪﯾﺪﻩ
ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ : +100 ﺳﺎﻝ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 17:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به یاد داشته باش:

میزان انسانیت یک فرد

از نحوه برخورد او با دیگرانی که برای وی هیچ کاری نکرده اند، مشخص می شود

آن لندرز
دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 17:34
+4
roya
roya

رنج دوری یاد خوبان کار ماست …
یک پیام هم حکم دیدار ماست
این نفس فردا نمی اید به دست
پس به شادی بگذرانش تا که هست
دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 16:21
+8
roya
roya
از بین خواننده ها فقط قمرالملوک وزیری و مرحوم هایده برای این جام جهانی آهنگ بیرون ندادن :|
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 16:19
+8
reza
reza
آخرین ویرایش توسط reza7256 در [1393/03/28 - 14:09]
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 14:08
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر عمه ی من داشت شوهرشو صدا می زد می گفت:
پیشی من...
موشی من...
جوجوی من...
بعد به من گفت وحید و صدا کن...
منم بلند گفتم : حیوون زنت کارت داره!
نمی دونم چرا 6 ماهه دخترعمه ام باهام حرف نمی زنه
مگه پیشی و موشی وجوجو 3 تاشون حیوون نیستن؟-___________-
دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 12:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/28 - 12:23
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
خیلی بده ک روز تولدت قشنگترین اتفاق زندگیت نباشه م3 همه روزا...بی اهمییت نسبت ب اتفاقاتو ......دیگه چیزی نمی مونه ک در مقابله فاجعه ناراحتت کنه حتی رفتاره دیگران
مرسی از تبریکاتون..ممنون.........{-35-}
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/03/27 - 18:47]
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/27 - 18:46
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ