یافتن پست: #را

*elnaz* *
*elnaz* *
ساده هستم
ساده می بینم
ساده می پندارم زندگی را
نمیدانستم جرم می دانند سادگی را
سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم
ساده می مانم…
ساده میمیرم…
اما…
ترک نمی گویم پاکی این سادگی را …
دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 23:41
+7
*elnaz* *
*elnaz* *

سیگـــــار یا ماشه ؟؟؟؟؟





امشب . . .





کدام را بکشم تا آرامم کند؟!؟!؟!!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 23:34
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

زندگی بعضیامون شده عین سریال...



امروز خودشو می بینیم،



فردا تکرارشو...!


1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 23:32
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
پنجره ی اتاقم را میبندم وقتی میدانم باد هم رمقی برای
لغزش برگ ها ندارد ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 23:30
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دست هایم...
به تو نمیرسد
به خودم حتی
به آسمان که ایـــــــــــــــــــــن همه بلند است هم

تنها،
تنها همین خاطره ها هستند که شیرین و تلخ
همین حوالی زندگی میکنند
و دستت هم که نرسد؛
خودشان را می رسانند بر پیکرت
و تاب می خورند در تاریک و رشن لحظاتت

حقا که وفادار ترند!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 23:29
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

سرلوحه وصیتم این است..
بعدازمرگم جنازه ام را بسوزانید میخواهم...



حسرت سرخاک آمدنم به دل خیلی ها بماند..


دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 23:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 20:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 20:36
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میره یخ بخره می بینه پول همراهش نیست واسه اینکه ضایع نشه

یه دستی روی یخ ها می کشه میگه : از این سردتر ندارین؟!! ـ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 20:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا “خودکار” رو از آخر به اول خوندی ؟؟
راکدوخ …
معنی نداد ؟؟؟
نمیدونم چه مرگشه … :|
گفتم شاید بشه ازش یه نکته اخلاقی درآورد که نشد …
ببخشید وقتتون رو گرفتم :|
:D
شب بخیر
دیدگاه  •   •   •  1393/03/25 - 20:29
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ