یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥







عاقا دقت کردین همه خواننده ها واسه جام جهانی و تیم ملی خوندن جز یاس!!!!
من خیلی نگرانم!!!
آخه این بشر همیشه بعد اتفاقات ناگوار می خونه
نکنه گذاشته بعد جام جهانی بخونه؟؟؟ :|:|:|






دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
"من و تو "خیلی کارها به دنیا بدهکاریم...!
مثل یک عکس دو نفره...
یا چرخ زدن بی دلیل در خیابان...
یا بستنی خوردن در یک روز برفی...!
حتی....
چاپ کردن عکس دو نفره...
مریض شدن و گلودرد به خاطر بستنی روز برفی...!
بیبن...!
من و تو خیلی کار داریم...

من و تو حتی اشناییمان را به دنیا بدهکاریم...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:08
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 12:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرا چه باک ز باران
که گیسوان تو چتری گشوده اند
مرا چه باک ز مرگ
که بوسه های تو پیغام های قیامند
بدرودهای تو
تکرارهای سلامند
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 11:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره [!] شکن نداره،تو لاین پست گذاشته با چی میاین فیس بوک؟؟¿¿

اینم از کامنتا:

1_باصلوات
2_با توکل بر خداوند و ائمه اطهار
3_با رمز یازهرا
4_با تکیه بر باور های ملی
5_با خطوط حمل و نقل عمومی
6_با عرض پوزش
7_با اجازه بزرگترا
8_با نظر خاص مسئولین
9_با نهایت شرمندگی از اوضاع مملکت
10_با دعای خیر پدر و مادرم
11_با آرزوی موفقیت و بهروزی برای همه
12_با اژانس
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 11:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر خدایی وجود دارد برای بخشایشش
باید سالهای سال به پایم بیافتد تا او را ببخشم ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/24 - 11:50
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 19:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 18:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 18:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 17:32
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ