♥ نگار ♥
می دونید ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺮ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﻮ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ؟
ﭼﻮﻥ ﺻﺒﺢ ﻭ ﻇﻬﺮ
ﻫﯿﭻ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ...
.
.
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺮ، ﺑﯿﺎ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺧﺒﺮﻩ!!!! ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻑ
♥ نگار ♥
آهای بعضیا کهع چراغ خاموش میاین و میرین
ما حواسمون هستا
♥ نگار ♥
اونی که الان دستش تو دستای توئه همون نامردیه که سه دقیقه پیش دستش تو دماغ و بعد در دهانش بود! ))))
حالت به هم خورد؟ هان فک کردی میگم دستش تو دست من بود! من عمرا به همچین دستی دست نمیزنم! مال خودت!