یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 15:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دونید ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺮ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﻮ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ؟

ﭼﻮﻥ ﺻﺒﺢ ﻭ ﻇﻬﺮ
ﻫﯿﭻ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ...
.
.
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺼﺮ، ﺑﯿﺎ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺧﺒﺮﻩ!!!! ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻑ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 15:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام روی چوب بنویسم که چقدردلم برات تنگ شده بعد با همون چوب اینقدر بزنمت تا بفهمی دلتنگی چه دردی داره!؟
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از رفیقامl اس ام اس داده :
سلام من لپ تاپ خریدم صفحه کلیدش » ژ « نداره چیکار کنم؟
منم گفتم : جدی ی ی؟
اصلا خودتو نگران نکن . . .
فقط سریعا زنگ بزن پلیس بگو لپ تاپ تقلبیه!!!
15 دقیقه بعد تو کوچه صدای آژیر پلیس میومد =)))
هیچی دیگه مامانش زنگ زد صدتا فوش داد :|
ولی کلا راضی ام از خودم :))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر به دوس دخدرش درحال چت:
میشه یکم دیگه بمونــــــــی نروووو دلم برات تنگ میشه آخه :(

دختر: نمیشه باید برم

پسر :خواهش میشــــــــــــــه :(

دختر: آخه داداشم همین الآن گفت تا 3 میشمرم اگه نیای میام کلتو میکوبم به کیبورد ماعقهالسناعفعذبذبغذقفیزبلفغاقذلهنقاذ هعشاقاکخ حهحهغ......
داداشش کار خودش رو کرد !
روحش شاد... یک دقیقه سکوت....:|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:37
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهای بعضیا کهع چراغ خاموش میاین و میرین
ما حواسمون هستا
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:21
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اونی که الان دستش تو دستای توئه همون نامردیه که سه دقیقه پیش دستش تو دماغ و بعد در دهانش بود! ))))
حالت به هم خورد؟ هان فک کردی میگم دستش تو دست من بود! من عمرا به همچین دستی دست نمیزنم! مال خودت!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/23 - 12:17

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ