یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از سخت ترین کارای این دوره و زمونه اینه که
بدونی چه جوری با یه بچه رفتار کنی که بهت فحش نده !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 18:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید.
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی.
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را.
خراب می کند!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 18:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امشبو کاش بودی ................. دارم دیوونه میشم .....
کجایی که باز ببینی عشقت بهم ریخته .
فقط برا چند لحظه میومدی ........................
بخدا به همین چند لحظه هم راضیم .
بیای وایستی روبروم . تو چشام زل بزنی و بگی دیوونه مگه نگفتم گریه بهت نمیاد
و من باز غرق شم تو چشات ...........................................
و باز مثل اون روزا به دروغ بگی : بخند تا دنیای من زیباتر بشه . آخه تو دنیای منی
میدونی عاشق این جمله ت بودم .
بیا لامصب . بیا و باز به دروغ تکرارش کن
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 18:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎﻍ ﻭﺣﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ:
ﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻟﻄﻔﺎ ﺏ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ
ﺧﻮﺭﺍﮐﯽ ﻧﺪﻫﯿﺪ!!
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ: ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﮎ ﺏ
ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻏﺬﺍ ﻧﺪﻫﯿﺪ ...
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ :ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﻟﻄﻔﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ
ﺍﯾﻨﺎ ﻏﺬﺍ ﻧﮕﯿﺮﯾﺪ :... ‏) |:
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 18:13
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من و داداشم برنامه ریختیم از این به بعد سر سفره شام و ناهار
از پدر و مادرای مردم تعریف کنیم
قبل اینکه ننه بابامون از بچه‌های مردم تعریف کنن !
:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 17:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

در و دیوار خانه جا / به در و دیوارِ خانهبینیویشتم تی اسمه ای بانو / اسم تورا نوشتم بانومی ویجا وا یاد بیگیری / باید پیش من یاد بگیریعاشقی راه و رسمه ای بانو / راه و رسم عاشقی را بانوبانو بانو نَوا بُوستـَن می دوشمن / بانو بانو دشمن من نشوبانو بانو می کوچی دیلا نشکن / بانو بانو دل کوچکم را نشکنان دیله دیل خیال نوکون کوشتنی یه / این دل است دل خیال نکن که کشتنی ستبدار اونه قدرا کی دوست داشتنی یه / قدرش را بدان که دوست داشتنی ست

دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 17:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 17:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
البته منم نمیدونمم هاا....فقط در حد شایعه اس..چنتا از دوسام میگن..انگار تازگیاا .....ایرانسل میس کال هم میندازه :D
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 17:22
+1
محمد
محمد


فقط برای خودم هستم  مـــن...!     



  خودِ خودمـــــــــ ـ ـ ـ ...     



 نه زیبایم و نه عروسکی و نه محتــــــاج نگاهی...!    



  برای تو که صورتــ ـــهای رنگ شده را می پرستـــی  



    نه سیرتــــــ آدمها را ،      هیــــــچ ندارمــــــ...  



    راهت را بگیر و برو......      حوالی من٬ توقفـــ ممنـــــــــوع استـــ


دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 16:37
+3
محمد
محمد


گاهی  باید نبخشید  کسی را که  بارها و بارها  اورا  بخشیده ای...!



  باید سرد شد..... 



 باید رها کرد و رفت!  تا بداند اگر مانده ای  رفتن را هم بلد بودی!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 16:33
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ