یافتن پست: #را

محمد
محمد







با تـــــــو بودن ،



 



همیشه پر معناست بی تو روحم گرفته و تـــــــــنهاست با تو یک کاسه آب ،



یک دریـاســـــــت بی تو دردم ، به وســـــــــــــــــعت یک صحراست با تو بــــــــــــــودن همیشه پر معناست بی تو



، با غم ،


نه همچو کــــــــــــــــــــویر با تو یک غنچه ، دشتـــــــــــــــی از گلهاست با تو بودن همــــــــــــــیشه پر معناست ....

 


 


 



 



 




 





دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 09:09
+2
محمد
محمد


 



کلافه کَرده ای مَرا . . . 



 چِرا هَمیشه لَبخَندهایَت اَز نوشته هایِ مَن زیباتَر اَست؟



دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 09:05
+2
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
سلام. من SADAF.SHAHLAI هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 00:06
+6
maryam
maryam
چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا ... برای کسی که آدم نیست
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 23:44
+4
maryam
maryam
خـــوب یــا بـــدشـــو نمـــیــــدونم
؛ولــی مــن ایــــنــــم …
حـداقـلــِـش ایــنه کـه ” صــــآدقــــانـــه” خـودم هــستــــم :
بــــرای رضـای کســی ” فــیــــلــم بــــازی ” نمی کـنـــم !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 21:36
+7
محمد
محمد

میرم یه جایی که رنگمم نبینی میرم

خودت گفتی که دیگه از تو ارامش نمیگیرم

                    خداحافظ عشق من

 

میرم نمیخوام عشقی رو که از ترحم باشه

میرم تا اونی رو که میخوای شاید پیدا شه

                    خداحافظ عشق من

 

میرم با گریه اما مبینم که تو می خندی

واست اسونه میدونم به یکّی دیگه دل میبندی

                    خداحافظ عشق من

 

ساکت و سرد و شکسته و داغونم

واسط فرقی نداره که میدونم

حس بین ما مرده 

منم همین روزا میمیرم.......


دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 21:09
+6
محمد
محمد

دلم بهانه ات را می گیرد...

چقدر امروز حس می کنم نبودنت را...


صدایت در گوشم می پیچد و من می گویم:

" جانم؟....

مرا صدا کردی؟!

دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 21:01
+6
maryam
maryam
نیوتون اگه قبل مرگش دختر ایرانی دیده بود

معنی اصلی جاذبه رو میفهمید
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:43
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امتحان طیف سنجی مولکولی خر است:(
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/03/19 - 11:42]
13 دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:42
+7
maryam
maryam
قربونتون برم درازکی...علل خصوص نشستنکی!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:37
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ