maryam
بی شعوریت ذاتیه یا خودتم در این راستا تلاش میکنی!!!
maryam
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﻟﮑﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻢ ﮐﺴﯽ ﺟﺪﯾﻢ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ......
maryam
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺷﺪﻳﺪ ﺷﺪﯼ ﺑﺪﻭﻥﺧﻮﺩﺕ ﻧﻴﺴﺘﯽ ,ﺧﺮﺩﺭﻭﻧﺘﻪ...
maryam
یکی از معجزات دخترا اینه
.
.
.
.
یه جور مخ پسره رو میزنن که پسره فک میکنه خودش مخ زده
maryam
تو یک دختری…
لباس خوب بپوش !
برای خودت غذای خوب بپز !
خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !
برای خودت گاهی هدیه ای بخر !
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری ..
احساس سربلندی می کند
آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی کمتر به اشتباه اعتماد می کنی
یادت باشد ….
برای یک زن عزت نفس غوغا میکند…
maryam
ﻧـﻪ ﻛـﺴـــﻲ ﻣـﺜــﻞِ ﺍﻭ ﻣـﻲ ﺷــﻮﺩ ,,,
ﻧـﻪ ﺧـﻮﺩﺵ ﻣـﺜــﻞِﻗـﺒــﻞ ...
ﺍﻭ ﺑـﯿـﺨـﯿــﺎﻝ ﻣـﻦ ﺷـﺪﻩ ﺍﺳـﺖ ,
ﻣـﻦ ﻫــﻢ ﺩﯾـﮕـــﺮ
ﺑـﯿـﻘـــﺮﺍﺭﺵ ﻧـﻤـﯿـﺸــﻮﻡ !...
ﺁﻏـﺎﺯ ﻓـﺮﺍﻣـﻮﺷـﯿـﻤـــﺍﻥ
ﻣـﺒـــﺎﺭﮎ
maryam
به سلامتی مردی که آغوشش بوی آرامش میده، نه هوس!
وقتی میبینتت اول پیشونیتو میبوسه
و سرتو میذاره رو سینش...
وقتی حسودی میکنی، بغلت میکنه و میگه:
من فقط مال توام دیوونه...
وقتی دستاشو میگیری چند لحظه یه بار دستاتو فشار میده
که بفهمی حواسش بهت هست...
کسی که کنارش آرومی...
کسی که کنارت آرومه...
maryam
به مـــرگ گرفته ای مــرا تا به تبــی راضــی شــوم... کـــاش میدانستــی به مـــرگ راضـی ام... وقتــی که تـب میکنــم از دوری ات ...!!
maryam
با اینکه بعضی کارها را نباید انجام داد
اما به لذتش می ارزد
مثل سرکشیدن پارچ آبـــــ
آن هم در چلــــــه تابستان
و یا
فکر کردن به تـــــــو
وقتی میدانم معشوقه ام نیستی!