یافتن پست: #را

maryam
maryam
یکباره دلم ریخت...
لعنت به تمام کسانی که
\"تو\" نیستند
ولی...
عطر تو را میزنند
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 22:55
+3
maryam
maryam
در پـيش چـشم هـمه
بــراي مـن
دســــت نـيافتني بـودي
حــرفي نـيست....
امــا لااقـل بـي انـصاف!
در پــيش چــشم مـن
بــراي هــمه
دم دسـتي نـباش!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 22:51
+3
maryam
maryam

کور باش بانو !!!!
نگاه که می کنی می گویند نخ داد ....
عبوس باش بانو !!!
لبخند که می زنی می گویند پا داد ...
لال باش بانو !!!!
حرف که می زنی می گویند عشوه فروخت ....
زندگی برای تو راحت نیست !!!! اما ...
تو صبور باش بانو !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 22:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی قشنگه وقتی مامان داره موهاشو شونه میزنه
و جلو آینه داره آرایش میکنه...
بچش بیاد بگه آخ جووووون الان بابایی میاد

نه اینکه بگه مامان قراره کجا بریم؟!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــامـاטּ ؟!


لحـافـ ـ مـטּ صـوُرتے بــوُد، چــرا سفـیـد شـده؟؟ !!


بـــالشم مثـل پنـبـــہ بــود،


چـــرا مثـل سنـگـ ـ شـده ؟؟ !!!



! بــابـا ؟!


تــو ڪہ میدونسـتے از تــاریڪے میتــرسم..



چـرا لـامپــو روشـטּ نڪردی؟


مـگـہ داره بـــاروטּ میــاد.. !!!؟؟



چــرا هـمـہ جــا بـوُی خـاڪ ـ میـده ؟؟




مـטּ ڪہ دیـروُز حـمــوم بــودم..



چــرا منـو شستـטּ ؟؟ !



عشـقم .. ؟!!!




چــرا گـریـہ میڪنے؟؟ ! : (


اروُم بــاش../!


مگـہ وقتـے زنـده بــوُدم ارزشــمـو فہـمیـدیــد؟!//.!


++

دلَـــــم اینــ روزُ میخـــــوآد../!: (‌
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان دیگه کافر آنی نیست که شب شکم سیر میخوابد در حالی که برادر مسلمان همسایه اش گرسنه میخوابد ......

.
..
...

الان اونی کافره که وایرلس با سرعت 2 مگا بایت داره در حالی که همسایه مسلمانش شب را بدون اینترنت میخوابد :|

بعله... مثلا همین همسایه های دیوث ما ... رمز وایرلس نیست که ..... رمز ورود به سامانه موشکیه پنتاگونه :(:(
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا چشم هار ابستم ، آرزویم تو شدی
فکر رفتن کردم سمت وسویم تو شدی
تا که لب وا کردم ،گفتگویم تو شدی
در میان سکوت شبهایم ،جستجویم تو شدی
زیر باران پر احساس خیال ،شستشویم تو شدی
هرکجا بودی من ،رو به رویم تو شدی
مهربان !در تمام قصه های من هیچ کس جز تو نبود
همه اویم ، تو شدی...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:22
+3
maryam
maryam

در سرزمــین من کــسی بوســـــــــــه فرانسوی بلد نـــــیست..


اینجا مـــــــــثل آلـــــــــمان پل عــــــــــشق ندارد….


از گل رز هلندی هم خبری نیستـــــــــ..



اینجا عـــــــــشق یعنی ایـــــــــنکه بخاطـــــــــر چشم های دور و برت


معشـــــــــوقـــــــــت را فـــــــــقط از پشـــــــــت گوشـــــــــی


بوســـــــــیده باشـــــــــی!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ