maryam
یکباره دلم ریخت...
لعنت به تمام کسانی که
\"تو\" نیستند
ولی...
عطر تو را میزنند
maryam
در پـيش چـشم هـمه
بــراي مـن
دســــت نـيافتني بـودي
حــرفي نـيست....
امــا لااقـل بـي انـصاف!
در پــيش چــشم مـن
بــراي هــمه
دم دسـتي نـباش!
maryam
کور باش بانو !!!!
نگاه که می کنی می گویند نخ داد ....
عبوس باش بانو !!!
لبخند که می زنی می گویند پا داد ...
لال باش بانو !!!!
حرف که می زنی می گویند عشوه فروخت ....
زندگی برای تو راحت نیست !!!! اما ...
تو صبور باش بانو !!!
♥ نگار ♥
خیلی قشنگه وقتی مامان داره موهاشو شونه میزنه
و جلو آینه داره آرایش میکنه...
بچش بیاد بگه آخ جووووون الان بابایی میاد
نه اینکه بگه مامان قراره کجا بریم؟!!!!!
♥ نگار ♥
مــامـاטּ ؟!
لحـافـ ـ مـטּ صـوُرتے بــوُد، چــرا سفـیـد شـده؟؟ !!
بـــالشم مثـل پنـبـــہ بــود،
چـــرا مثـل سنـگـ ـ شـده ؟؟ !!!
! بــابـا ؟!
تــو ڪہ میدونسـتے از تــاریڪے میتــرسم..
چـرا لـامپــو روشـטּ نڪردی؟
مـگـہ داره بـــاروטּ میــاد.. !!!؟؟
چــرا هـمـہ جــا بـوُی خـاڪ ـ میـده ؟؟
مـטּ ڪہ دیـروُز حـمــوم بــودم..
چــرا منـو شستـטּ ؟؟ !
عشـقم .. ؟!!!
چــرا گـریـہ میڪنے؟؟ ! : (
اروُم بــاش../!
مگـہ وقتـے زنـده بــوُدم ارزشــمـو فہـمیـدیــد؟!//.!
++
دلَـــــم اینــ روزُ میخـــــوآد../!: (
♥ نگار ♥
تا چشم هار ابستم ، آرزویم تو شدی
فکر رفتن کردم سمت وسویم تو شدی
تا که لب وا کردم ،گفتگویم تو شدی
در میان سکوت شبهایم ،جستجویم تو شدی
زیر باران پر احساس خیال ،شستشویم تو شدی
هرکجا بودی من ،رو به رویم تو شدی
مهربان !در تمام قصه های من هیچ کس جز تو نبود
همه اویم ، تو شدی...