یافتن پست: #را

maryam
maryam








یه روزایی

یه شبایی

به یه ادمای خاصی خیلی احتیاج داری

گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری

اما میدونی بی فایدس

اینقدر دلگیر و دلتنگی که یهو بخودت میای

میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالی بیجواب

اشکات سرازیر شدن

بعد با خودت فقط یه جمله میگی

اون همه دوست داشتن

اخرش چرا اینطوری شد ...؟
.



آخرین ویرایش توسط aunule20 در [1393/03/18 - 15:25]
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 15:25
+2
maryam
maryam

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺪﺍﺭﻡ . . .
ﭼﻪ ﻓـﺮﻕ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﭼــــــــــــــ ـﺮﺍ ! ؟
ﯾــــــــــــﺎ ﺍﺯ ﭼــــــــــــﻪ ﻭﻗـﺖ !
ﯾـﺎ ﭼﻄـﻮﺭ ﺷـﺪ ﮐﻪ . . . !
ﭼﻪ ﻓــــــــــــــ ـﺮﻕ ﻣﯿﮑـﻨﺪ ؟ !
ﻭﻗﺘﻰ ﺗــﻮ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺑــــــــــــــ ﺎﻭﺭ ﮐﻨـﻰ . . . ﮐﻪ ﻧﻤـﻰ ﮐـــــــــﻨﻰ!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 15:20
+3
maryam
maryam

رفتـــــــــی!! ­!!
ترســــ از هیچ چیز ندارمــــ
وقتیـــــ یقینـ دارم بیشتر از منـــ
کسی دوستت نخـــــــواهد داشت...
بیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد..
رفتـــــــــی!! ­!!
ترس برای چه؟؟
وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی به رویـــــ تمام آن هایی که
به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی...!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 15:18
+4
maryam
maryam

دلــــــــــم
به بــــــــهـــــانه همیشگــی 
*گریــــست*
بگذار بگریــــــد
تـــــــابداند
هرانچه خــــــــــواســــــت
همیشه نیســـــــت ....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 15:10
+4
maryam
maryam

هيچکس لياقت اشک هاى تو را ندارد ...
وكسي كه چنين لياقتي دارد...
باعث اشك ريختن تو نميشود....

دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 15:09
+4
maryam
maryam

تو هر رابط ای
چنان باش که اگر تمام شد
با افتخار بگویی
"مرا از دست داد"
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 14:59
+4
maryam
maryam
بعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــضی از دختر ها هستند....

که حتی برای لمس دستانشان باید وضو گرفت ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 14:51
+4
maryam
maryam

میدونی چرا نیلوفر تو مرداب گل میده ؟؟؟واسه اینکه به همه ثابت کنه تو بدترین شرایط هم


میشه خوب بود.........!!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 14:47
+3
maryam
maryam
ااعتراف میکنم مادخترا گاهی خودمونم نمیدونیم واسه چی قهرکردیم!
فقط حس میکنیم الان لازمه که قهرکنیم :|
ی همچین موجودات خاصی هستیم ما {-39-}
9 دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 11:20
+3
محمد
محمد

قــول بــده کــه خــواهــی آمــد

امــا هــرگــز نیـا!

اگــر بیــایــی

هــمه چیــز خــراب می شــود!

دیــگر نــمی تــوانــم

اینــگونــه بــا اشتــیاق

بــه دریــا و جــاده خیــره شــوم!

مــن خــو کــرده ام

بــه ایــن انتــظار

بــه ایــن پــرســه زدن هــا

در اسکــله و ایستــگاه!

اگــر بیــایــی

مــن چشــم بــه راه چــه کســی بمــانــم؟


دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 10:28
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ