یافتن پست: #را

maryam
maryam
از زلزله و عشق خبر کس ندهد ،
آن لحظه خبر شوی که ویران شده ای ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 09:28
+3
maryam
maryam
اگه کسی رو دوست داری
نه براش ستاره باش!
نه آفتاب!چون هر دوشون مهمون زود گذرند!
براش آسمون باش
تا همیشه بالا سرش باشی...!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 09:26
+3
maryam
maryam

دلم 
نه تنگ شده ،
نه گرفته است !!
.
دلم 
فقط...
هوای تــــــــو را کرده که ...
.
.
.
عمیق بخندی به تمام عاشقانه هایم
و
من 
بچگی کنم به وسعت تمام آغوش مردانه ات !!!
.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 09:25
+3
maryam
maryam


رنجشــــی نیســــت


آدمهـــــا همـــین اند...


خـــوبند ولــــی فــــراموشکـــار


مــــی آیند،



مــــی مــانند،


مـــی رونــــد،


مثل مســافـــران کاروان ســــرا


مثل ازدحـــام بـــی انتهـــای یــک خیــابان


...


کســـی بـــرای بودن نیــامــده و قــرار نیســت بیــاید....










دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 09:23
+3
maryam
maryam
ﯾﻪ ﭘﺴـﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ (!)

ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺩﮐﻠﻨﺶ ﺗﻠﺦ ﺑﺎﺷﻪ،

ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﻐﻠﺖ ﮐﻨﻪ ﻭ

ﺑﮕﻪ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ

ﻣﺎﻝ ﺗـــــﻮﺍﻡ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ . . .
ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻟﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻗﻨﺪ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ
ﺁﺏ ﺑﺸﻪ ﻭ ﺑﺒﻮﺳﺘﺖ،
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﭼﻨﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﯾﻪ
ﺑﺎﺭ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮ ﻓﺸﺎﺭ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ
ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺣﻮﺍﺳـــﺶ ﺑﻬﺖ ﻫﺴﺖ . . .
ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﻤﯿﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ،
ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ ﻋﺎﺷــــــﻘﺘﻢ (!)
ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻐﻠﺶ ﺑﻮﯼ
ﺁﺭﺍﻣــﺶ ﺑﺪﻩ،ﻧﻪ ﻫﻮﺱ،
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﺘﺖ ﺍﻭﻝ ﻟﭙــــﺖُ ﻣﯿﺒﻮﺱِ ﻭ
ﺳﺮﺗﻮ ﺭﻭﯼ ﺳﯿﻨﺶ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ. . .
ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﻣـــ×ـــﺮﺩ ﺑﺎﺷﻪ

ﺳﻼﻣﺘﯽ ِ ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺴـــﺮﺍﯼ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 09:18
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
گاهی وقتی می گویم

حالم خوبه


دوست دارم کسی در چشمانم نگاه کند و بگوید


راستشو بگو...

دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 23:13
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

سگی پارس می کند



و ناگاه



پایم گیر می کند به فلسفه ی هگل



و تمام حرفهای عاشقانه ام



از چمدان پدری ام می ریزند بیرون



دستم را می گذارم بر اشک هایم



و دود بهمن آبی را می دهم بیرون



..



سگ پارس می کند و من می ترسم



از چشهمایش که نه !



از درد کنج چشم هایش



و تمام تنم که نه



تمام ته مانده ی تکه هایی از دلم می لرزند



..



می ایستم



پک بعدی را عمیق تر میزنم 



واژه هایم را تقسیم می کنم



و اشک هایم را پاک ..


دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 22:54
+5
maryam
maryam
دوست داشتن آدم ها را
می توان از توجه آنها فهمید
وگرنه
حرف را که همه می توانند بزنند 
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 22:51
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

اندکی آسمان برایم باقی مانده است



امشب به دیدار مهتاب می روم ..


دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 22:43
+5
maryam
maryam

وقتی یه زن بهت گیر میده...
ازت جواب میخواد...
حسودیش کلافت کرده...
خوشحال باش !!
چون عاشقته...
داره واسه داشتنت می جنگه...
اما وای به حال روزی که...
ساکت شه ...
اوج گیردادنش بشه یه کلمه :
هر جور راحتی ...
یعنی دل کنده...
یعنی احساسِ خطر...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 22:40
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ