♥ نگار ♥
از دوستم پرسیدم: بالاخره تونستی فراموشش کنی؟
گفت: آره بابا..الان ۱۰ ماهو ۱۵ روز و۷ساعتو ۴۵دقیقه ،
و ۴۶ ثانیه ست دیگه حتی بهش فکر هـــــم نمیکنم….
واقعـــاً خیلی قانع شدم
maryam
اﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﮐـﺴﯽ ﺑـﻪ ﺧـﻮﺩﺵ ﺯﺣـﻤـﺖ
ﻧـﻤـﯿﺪﻫـﺪ ﯾـﮏ ﻧـﻔـﺮ ﺭﺍ
ﮐـﺸـﻒ ﮐـﻨـﺪ..
ﺯﯾـﺒـﺎﯾـﯽ ﻫـﺎﯾـﺶ ﺭﺍ ﺑـﯿـﺮﻭﻥ ﺑــِﮑـﺸـﺪ..
ﺗـﻠـﺨـﯽ ﻫـﺎﯾـﺶ ﺭﺍ ﺻـﺒﺮ ﮐـﻨـﺪ..
ﺁﺩﻡ ﻫـﺎﯼ ﺍﻣــﺮﻭﺯ..
ﻋـﺸـﻖ ﻫـﺎﯼِ ﮐـﻨـﺴـﺮﻭﯼ ﻣـﯽ
ﺧـﻮﺍﻫـﻨـﺪ..
ﯾـﮏ ﮐـﻨـﺴـﺮﻭ ﮐـﻪ ﻓـﻘـﻂ ﺩَﺭﺵ ﺭﺍ ﺑـﺎﺯ
ﮐـﻨـﻨـﺪ..
ﺑـﻌـﺪ ﯾـﮏ ﻧـﻔـﺮ ﺷـﯿـﺮﯾـﻦ ﻭ ﻣـﻬـﺮﺑـﺎﻥ ﻭ
ﺯﯾـﺒـﺎ ﺍﺯ ﺩﺍﺧـﻞِ
ﮐـﻨـﺴـﺮﻭ ﺑـﭙـﺮﺩ ﺑـﯿـﺮﻭﻥ ......
ﻭﻫـﯽ ﻟـﺒـﺨـﻨـﺪ ﺑـﺰﻧـﺪ ﻭ ﺑـﮕـﻮﯾـﺪ :
ﺣـﻖ ﺑــﺎ ﺗــﻮﺳـــﺖ
maryam
همیشه ---
برای با هم بودنمان وقت نداریم ---
پس بیایید امروزمان را قدر بدانیم ---
تا فردا اندوهگین نشویم ---
زندگی یک نسخه است ---
و چاپ دوم ندارد ---
♥ نگار ♥
خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت…