یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه معلما میگن چرا وقتی من درس میدم حرف میزنید‌...!!؟

اما تا حالا از این زاویه نگاه نکردن که‌:چرا وقتی ما حرف میزنیم درس میده!!؟‌‌
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه مخاطب خاص دارن ما هم داریم!!!!!
اونم نه یکی !!!!!
4 تا !!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
اولیش ایرانسله!!!
دومیش 7575 !!!!
سومیشم 8282 !!!!
چهارمیشم Pishvaz !!!!
تازشم دعوامونم نمیشه:)))))
قهرم نمیکنیم :)))
همه هم باهم به خوبی و خوشی زندگی میکنیم تا کور شود هر آنکه نتوان دید
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:04
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیوارهای ما موش ندارند… یا موشها کر شده اند… و نمی شنوند صدای ناله های پر بغضم را… که به گوشت برسانند…!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:01
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺳﺎﺗﻴﺪ ﻭ ﻣﺤﻘﻘﻴﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﺮﻳﻨﺴﺘﻮﻥ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺍﻳﻦ ﺗﺴﺖ ﺭﺍ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﺷﮕﻔﺘﻲ ﺑﺰﺭﮒ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﻲ ﺩﺭ ﻗﺮﻥ 21 ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ...
ﺍﺯ ﻣﻨﺎﺑﻌﻲ ﻫﻢ ﺍﻓﺸﺎ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺷﺮﻛﺖ ﮔﻮﮔﻞ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺗﺴﺖ ﺩﺭ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺍﺭﺷﺪﺵ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ...
ﭘﺎﺳﺦ ﺻﺤﻴﺢ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺗﺴﺖ ﺩﺭ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺯ 30 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺑﻬﺮﻩ ﻫﻮﺷﻲ ﺣﺪﺍﻗﻞ 140 ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ... ...
ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺍﻋﺪﺍﺩﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺮ ﮐﺮﺩ؟
,10 ,20 ,..... ,15 ,1000 ,...... 16
ﻋﺠﻠﻪ ﻧﮑﻨﯿﺪ ...
ﻓﻘﻂ ﮐﻤﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ،
ﺳﻮﺍﻝ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺣﻞ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻧﺸﺎﻥ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮﺏ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻐﺰ
ﺷﻤﺎﺳﺖ .
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﺟﻮﺍﺏ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺮﻳﺪ ﭘﺎﻳﻴﻦ . . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,10 ,20 ,3 ,15 ,1000 ,60 16 ﺩﻩ ﺑﯿﺴﺖ ﺳﻪ ﭘﻮﻧﺰﻩ ﻫﺰﺍﺭﻭ ﺷﺼﺖ ﻭ ﺷﻮﻧﺰﺩﻩ!!!!!!!!! ﻓﺤﺶ ﻧﺪﻳﻦ ﻫﺎ ... ﻫﻮﺷﺖ ﻛﻤﻪ ﻣﻦ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻛﻨﻢ؟ !!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 12:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یاد بگیرید
وقتی اشكاتونو پاك نمیكنه
عمرا نزارید موقع خوشی دورو برتون باشه !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 12:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ایرانی و یه ژاپنی با هم رفیق بودن ژاپنی ایرانی رو میبره کنسرت خودشون خواننده میگه جینگ جنونگ ایرانی میپرسه چی گفت:ژاپنی: هوا خوبه عشق زیباست دیدن یار آرزوست دلم اونو میخواد ...ایرانی: توی دو جمله این همه حرف گفت؟
ایرانی ژاپنی رو میبره کنسرت شجریان شجریان میگه: هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاژاپنی میپرسه چی گفت:ایرانی: هیچی هنوز چیزی نگفته
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 12:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم اون نیمه ی گمشده ای که همه دنبالشن و اون مخاطب خاصی که همه تو حسرتشن

.

.

.

.

;

منم..

ومن الله توفیق!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 20:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



فامیلمون امسال میخواد براى هفتمین بار کنکور بده ،
اسمشو گذاشتیم سردار آزمون



دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 20:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز مویابلم زنگ خورد از اون طرف خیلی با حرارت گفت :سلام آقای حسن زاده حال شما؟ منم گفتم چاکر آقای حسینی؟ گفت ولی من حسینی نیستم ها؟ منم گفتم جدی؟ پس منم حسن زاده نیستم. بنده خدا از خنده داشت گوشیو گاز می زد. یه همچین آدم شادی هستم من
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 20:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻣﺎﺩﺧﺘﺮﺍ ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺩﻣﻮﻧﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯿﻢ ﻭﺍﺳﻪ
ﭼﯽ ﻗﻬﺮﮐﺮﺩﯾﻢ !
ﻓﻘﻂ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺍﻻﻥ ﻻﺯﻣﻪ ﮐﻪ ﻗﻬﺮﮐﻨﯿﻢ |:
ﯼ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻣﺎ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 20:00
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ