یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اِےتنہآیے تو هیچوَقتِ هیچوَقتْ تَنہآیم نَگُذآشتے
در تمآمِ تکآپوے زِندگیَم تَنہآیَم نَگُذاشتے
دیگران باید وفادارے رآ از تو بیآموزند
اِے وَفآدار تَرینم
بآ تو بودن رآ دوست دآرم
تو هیچوقت تنہآیم نِمیگُذآرے...مُطمئِنَم!
بآ تو بودَن رآ میخوآهَم
تَنہآیے...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 17:59
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیالوگ های ماندگار ﺍﺯ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﻭﺭ :

- ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ
- ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺴﺶ ﻧﯿﺴﺖ ﻏﺼﻪ ﺑﺨﻮﺭﯼ ﺭﺳﻤﺎً ﻏﺼﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ
- ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ ,ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﺭﻭﻍ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯽﮔﻔﺘﻢ , ﺍﻣﺎ ﻧﮕﻔﺘﻢ!
- ﺷﺎﻧﺲ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﻣﯿﺰﻧﻪ؛ ﺑﺪﺷﺎﻧﺴﯽ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺯﻧﮓ ﺑﺮﻧﻤﯿﺪﺍﺭﻩ؛ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﻢ ﮐﻪ ﮐﻼً ﮐﻠﯿﺪ ﺩﺍﺭﻩ!!!
- ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺷﺪﻳﺪ ﺷﺪﯼ ﺑﺪﻭﻥﺧﻮﺩﺕ ﻧﻴﺴﺘﯽ ,ﺧﺮﺩﺭﻭﻧﺘﻪ...

- ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﻟﮑﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻢ ﮐﺴﯽ ﺟﺪﯾﻢ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ
- ﺁﻗﺎﯼ ﻣﺠﺮﯼ ﻣﺎ ﺑﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ، ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﻨﺘﻬﺎ ﺻﻼﺡ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯿﻢ ﺍﺯﺵﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﻢ

- ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻨﺪ ﺁﺩﻡ ﺣﯿﻔﺶ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮑﻨﻪ
- ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﺸﮑﻮﮐﻲ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﻢ ﺧﻮﺵ ﻣﻲ ﮔﺬﺭﻩ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﻤﻴﺮﻡ

- ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﻔﻬﻤﻦ ﮐﻪ ﻧﻔﻬﻤﻦ ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯽﻓﻬﻤﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﻔﻬﻤﯿﻢ ﻧﻔﻬﻤﻦ

- ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ « ﺑﺎﺷﻪ ﻣﺮﺳﯽ » ﯾﻌﻨﯽ ﺧﻔﻪ ﺷﻮ

- ﻣﻦ ﻧﻈﺮﻣﻮ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺗﺤﻤﯿﻞ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ، ﺍﻣﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻧﻈﺮﺵ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺍﺳﺖ ، ﺧﺮ ﺍﺳﺖ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ﺭﻓﺖ!

- ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﻣﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩﻭ ﺑﻌﻀﯽ
ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﮐﺴﯽ ﻣﺎﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﺎ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﯿﻢ، ﺧﻼﺻﻪ ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﻧﻔﻬﻢ ﺟﻤﻊ
ﺷﺪﯾﻢ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﺩﺍﺩﯾﻢ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 17:53
+1
محمد
محمد

دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد

 

که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی دو آدم خیـــره مـــی مـــاند


دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 17:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بذارید توو حال خودم باشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شما اصلن توجه نکنید من دارم خودمو لوس میکنم !!
شما گیر بدین بگین چی شده
هی اصرار کنین :)))
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز از صبح مامانم بهم کلی محبت کرد برام لقمه میگرفت
منم شاد گفتم حتما خوش اخلاق با شادی رفتم بیرون
برگشتم دیدم خانواده با ۱۵کیلو باقالی و ۷کیلو نخود انتظارم میکشن
من:|
محبت مادرانه
:)
اونهمه کار:)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ ....???
.
.
.
.
.
.
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯿﻪﻣﻨﻮ ﺧﻮﺭﺩه ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺷﮑﺴﺖ
ﻋﺸﻘﯽ ﺁﺩﻡ ﻫﻢ ﺭَﺣﻢ ﻧﻤﯿﮑُﻨﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﮐﻪ !!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:46
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از عادت های بابام اینه که خیلی رسمی اس ام اس مینویسه

.

.

.

.

.

اس ام اس داد : پدرام جان سر را خود یک عدد ماست بگیر و به خانه بیاور!!!

منم که خواستم یه ذره سر به سرش بذارم

جواب دادم :

چشم پدر چه نوع ماستی برای میل کردن مد نظر دارید؟؟

آیا ایا ماست سون میتواند مطابق سلیقه ی خاص شما باشد؟

یا گونه ی دیگری خریداری کنم؟

زنگ زد بهم گفت کره خر ادای منو در میاری؟؟ فقط منتظرم برسی خونه میدونم چیکارت کنم!!

.

.

.

.

هم اکنون پاسی از شب گذشته و من با یک سطل ماست در خیابان نشسته ام :))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه موسسه آمارگیری از 100 تا دختر پرسیده دلت برای دوست پسر سابقت تنگ شده ؟
.
.
.
.
.
در بین جوابها 37 تا فحش جدید و 12 تا حیوان ناشناخته یافت شده!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:31
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ