یافتن پست: #را

محمد
محمد

حرف هایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم

و حرفهایی هست برای نگفتن

حرف هایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند

و سرمایه ماورایی هرکس، حرفهاییست که برای نگفتن دارد

حرفهایی که پاره های بودن آدمیند

و بیان نمی شوند

مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند

پس مخاطب خویش را بیابید

مهم نیست برای بقیه خاص باشد

همینکه برای شما خاص باشد کافیست.....


دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 09:12
+4
behzad
behzad
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 22:35
+5
محمد
محمد

من وارث درد پدرم

هنوز هم تنهام

هنوز هم خیلی از لذتها رو ندیدم

بی رنگ .بدون بیمه..شاسی سالم موندم

خلاصه مثل ایرانسل آنتن نمیدم

خیلی داغونم خیلی

دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 22:28
+5
محمد
محمد

چقدر این صدا برایم آشناست

 

صدای هق هق گریه آسمان را می گویم

 

صدای بارش باران را بارها آن را از اعماق وجودم شنیده ام

 

صدایی است که رنگ تنهایی دارد و بوی فراق و درد دوری


دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 22:22
+5
maryam
maryam








آرام باش دلم...
او بی تو آرام است!!!.................






 


دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 21:53
+4
maryam
maryam




مـن یـکـــــ زنــ ـــ ــم ...

هـــر چـقــدر هـــم که ادای محـکــم بــودن را دربـیــاورم !
هـــر چـقــدر هـــم که ادای مسـتـقــل بـــودن ...
ایـنــکه " مـمـنـ ــون " !
خـــودم از پـسـش بــرمی آیــــم ...
بـاز هـــم تـه تهـــش ...
بـه آن سـیـنــه پـهــن مــردانـه اتـــــــ نـیــاز دارم !
بـه دسـتـــــ هــایــت حـتــی ...
نـمــی دانـی چـه لــذتــی دارد ...
وقـتــی " تـ ــ ـو " از خـیــابــان ردم مـی کـنــی...!






1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 21:52
+3
maryam
maryam








مردانگی ات را
با شکستن دل دختری
که دیوانه ی توست
ثابت نکن
مردانگی ات را
با غرور بی اندازه ات
به دختری که عاشق توست
ثابت نکن
مردانگی را
زمانی میتوانی نشان دهی
که دختری
با تمام تنهایی اش
به تو تکیه کرده
و
با تکیه به غرور تو
به قدرت تو
در این دنیای پر از نامردی
قدم بر میدارد.






دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 21:50
+3
maryam
maryam

ﻣﻦ
ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻨﺖ !
ﮐﻤﯽ ﺩﻟﻢ ﺷﮑﺴﺖ ،
ﺷﺐ ﻫﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ .
ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﺵ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻫﺮﺷﺒﻢ
ﺷﺪ .
ﯾﮑﻢ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮔﺮﻓﺘﻢ .
ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺘﯽ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ
ﻋﺎﺷﻖ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﻠﺐ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﯽ !
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻣﻦ ،
ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ . . .
ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ..{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 21:45
+3
maryam
maryam

خدایا .........
در گلویم ابر کوچکی است ....................
که خیال بارش ندارد ..........
می شود مرا بغل کنی ................
9 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 21:36
+5
maryam
maryam

هرکجا بروی،
مرا خواهی دید
یک‌شب،
تمامِ شهر را دیوانه‌وار
با خیال ات قدم زده‌اَم...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 21:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ