یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز تو اخبار میگفت جاپنی ها یه پنکه اختراع کردن هر جای خونه که راه بری بالا سرت پرواز میکنه خنکت میکنه،والا اگه به بابای ما باشه شده دنبالمون راه میافته تا اون پنکه رو خاموش کنه
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بزنتت.نام برده الان روی شنهای سواحل انتالیا داره افتاب میگیره!!!فکر کنم سوء تعبیر شده برا خدا :))



دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺷﺒﺎ ﺷﺒﺎﻯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﻪ . . . . . .  ﭼﺮﺍﻏﺎﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻴﺪ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﻌﻨﻮﻯ ﺑﺸﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺍﻣﺸﺐ ﺩﻻﺗﻮﻧﻮ ﺑﺒﺮﻡ ﭘﻴﺶ ﻋﻤﻪ ﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩ!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:57
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:47
+3
maryam
maryam
@eli20
فامیل:بزنم لهت کنم..
عزیزم:با چوب یا کمربند؟.
فامیل:چوب.
عزیزم:تو سرم میزنی یا بدنم؟
فامیل:تو سرت.
عزیزم:تو سرم زدی میمیرم یا زنده میمونم?
فامیل:زنده میمونی.
عزیزم:بیمارستان میلاد بریم یا اختر؟
فامیل:اختر.
عزیزم:علتشو شکستگی اعلام کنیم یا ضربه مغزی؟
فامیل:ضربه مغزی.
عزیزم:میرم تو کما یا اهدای عضو میکنید؟
فامیل:اهدایه عضو میکنیم.
عزیزم:اول قلبم یا کلیم؟
فامیل:کلیت.
عزیزم:تو یخ میذارید یا در جا اهدا میکنید؟
فامیل:تو یخ میذاریم.
عزیزم:یخاش قالبی باشه یا از این تیکه یخا؟
فامیل:ترجیح میدم الان بکشمت.
عزیزم:ی راست بهشت زهرا میریم یا سرد خونه؟
فامیل:گم شوتا لهت نکردم.
عزیزم:با چوب یا کمربند{-18-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:33
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ