یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از افتخارات من تو زندگیم اینه که،وقتی سرکلاس میخندم ،

۱۰ نفر دیگه با خنده ی من، از خنده مت[!] میشن

^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دانید اگر پسر ها نبودند چی می شد؟

1-دیگه کی بود که دخترها مسخرشون کنه؟
2-دیگه کی بود که با دیدن دخترها دست وپایش شل بشود؟
3-دیگه کی بود که دخترها خرش کنند؟
4-دیگه کی بود که دخترها سرشون داد بزنند؟
5-دیگه کی بود که ساعت 7صبح مثل کشیکی ها دم در خونه دختر ها واسته؟(ونگهبانی بده؟)
6-دیگه کی بود که داداش دخترها به باد کتکش بگیره؟
7-دیگه کی بود که برای عشق دخترها بخونه؟
8-دیگه کی بود که بابا هر روز عین خر ازش کار بکشه؟
و......
حالا اگر دختر ها نبودند چی می شد؟
1-دیگه کی بود که به بابا مربا بده ؟
2-دیگه کی بود که پسرها را خمار کنه؟
3-دیگه کی بود که پسر ها سرکار بذاره؟
4_دیگه کی بود که حال پسر ها را بگیره؟

5-دیگه کی بود که عین فرشته مهربون که سر راه پینوکیو سبز شد اونو از دروغ گویی باز دا
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سری دخترا هستن .... فقط
تیپ مشکی می زنن........
عطر خاص می زنن......
بیشتر وقت ها بی هدف ساعت هآ
تو پیاده رو قدم می زنن......
بی توجه به اطراف وحرفا و نگاه های مردم...
رو نیمکت پارک پشت سر هم سیگار دود می
کنن...
تو جمع آروم میشینن و فقط گوش میدن ...آروم و
شمرده حرف می زنن...
این دخترا از اول این طوری نبودن...... اینا یه زمانی
خیلی شیطون بودن....
عاشق پاشنه بالند و رقص بودن...
تو جشنا بهترین رقاص بودن... شیطون و پر هیجان
بودن....
این دخترا یه روزی یکی اومد تو زندگیشون
از اعتمادشون بد ترین سو استفاده رو کرد ورفت.....
این دخترا خیلی خاصن... دیگه هیچ
چیزی رو قبول ندارن...
سعی نکن به دنیا شون وارد بشی...
اینا هیچ کسی رو به دنیا ی جدیدشون راه نمیدن....
این دخترا سرسخت ترین آدم های دنیان ....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روزم میخوام برم سراغ لولو همه چیزایی که برده رو ازش پس بگیرم ،هرکی میاد بیاد بریم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:16
+2
محمد
محمد

سکوت میکنم تا خدا سخن گوید

 

رها میکنم تا خدا هدایت کند

 

دست برمیدارم تا خدا دست بکار شود

 

به او می سپارم تا آرام شوم

دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:06
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



یه زیر گذر نزدیک خونمون هست حدود 10 متری فکر میکنم ارتفاع داشته باشه ..... یعنی جون میده خودمو از این بالا پرت کنم پایین خودکشی کنم بمیرم راحت بشمااااااا ولی یه مشکلی هست ، میترسم پام بشکنه :|



دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر خالم 7 سالشه گوشی سه ملیونی خالمو گم کرده بعد به خاطر اینکه تو روحیه ظریفش تاثیر نذاره بهش چیزی نگفتن... . . اون وقت من 7 سالم بود یه خط کش 30 سانتی تو مدرسه گم کردم... بابام با وساطت بزرگای فامیل رام داد خونه
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین راه براى کشاندن جوانان به مسجد نصب کردن مودم هاى واى فاى با برد کوتاه در مساجد است
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوب شد بازیه Pou اومد توی گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن ، قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 14:56
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ