یافتن پست: #را

maryam
maryam

زندگــی من همین است . . .
نــباشــی...
ســوار بــر بازیِ عــقربــه ها عاطــل و باطــل می چرخــم . . .


بــاشی امــا . . .
عقربــه ها هــم می ایســتند . . .
و بــامــن . . .
زُل می زننــد بــه تــــو
کــه جفتـمان را بــه بازی گرفــتی !!

دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:24
+4
maryam
maryam
هر چقدر بگوییم
مردها فلان
زن ها فلان
یا تنهایی خوب است
و دنیا زشت است
آخرش روزی قلب ات
برای کسی تندتر می زند..............
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:18
+5
maryam
maryam
بـه مـن یــاد بـده
انـســان مدرنی بـاشـم
و هـر بـار که دلتـنـگـت می‌شـوم
بـه جـای بـغـض و اشـک
تـنـهـا بـه ایـن جـمـلـه اکـتـفــا کنـم که
هـوای بـدِ این روزهـا
آدم را افـسـرده می‌کنـد .
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:16
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
@aunule20 مریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم....{-60-}
6 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:13
+4
maryam
maryam
رفتی
درست زمانی که 
دوست داشتنت را اعتراف کردم 
و هنوز مانده ام چرا همه معشوقها
میروند
به راهی -
به امید کسی -
که شاید قرار نیست
اصلا باشد
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:10
+4
محمد
محمد

شبهای مهتابی با این که تاریکند ، روشن اند

 

و شبهای ابری با این که دلگیرند ، دست و دلباز

 

چون در نهایت می بارند

 

و وقتی که می بارند سخاوتمندانه می بارند

 

برای همه یکسان بدون چشم داشت و پاک

دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 16:52
+2
reza
reza
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 16:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواستم از همین تریوون اعلام کنم
که میخوام وارد رابطه دو نفره بشم

ولی یه نفر کم دارم
<img src=(" title=":((" />(((((((((((((((((((
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصن زن آدم باید موهاش بلند و فر باشه .... !

.
.
.

وقتی داره ظرف میشوره بری چنگ بندازی لاموهاش سرشو بکشی عقب

لباتوبذاری رو لباش....

بعد اونم دردش بیاد با دستکش کفی بزنه تو گوشت تا مث آدم باهاش رفتار کنی :| :| !

خو نکن برادر بیشعور من :| آدم باش وحشیه کثافت :| !
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طوﻓﺎﻥ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺣﺎﻻ ﮐﺎﻣﻨﺘﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﻏﯿﻮﺭ ﻣﺎヅ :
.
.
.
.
.
ﻧﺎﻣﻮﺛﺎ ﺻﺤﻨﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﻣﺎﻧﺘﯿﮏ ﺑﻮﺩ. ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺗﺎﺭﯾﮏ
ﻫﻤﻪ ﺟﺎ
ﻗﺮﻣﺰ ﺍﺻﻦ ﯾﺎﺩ ﮐﺎﻝ ﺁ
ﻑ ﺩﯾﻮﺗﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ .ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﺑﺪﯾﻦ ﮔﺮﯾﻪ ﺍﻣﻮﻧﻢ
ﻧﻤﯿﺪﻩ ﻻﻣﺼﺐ
.
.
khoda maro nakhor :|
.
.
ﺍﻗﺎ ﯾﻪ ﺣﻮﻟﻪ ﮔﻞ ﮔﻠﯽ ﻃﻮﻓﺎﻥ ﺍﻭﺭﺩﻩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﺻﺎﺣﺒﺶ ﺭﺍﺿﯽ ﺑﺎﺷﻪ
.
.
ﯾﮑﯽ ﺩﺳﺘﺶ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﮐﻤﻪ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺩﺍﺷﺖ ﻟﻮﺩ
ﻣﯿﺸﺪ ﻭﺳﻂ ﮐﺎﺭ
ﮐﻨﺴﻠﺶ ﮐﺮﺩﻥ
.
.
ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻦ ﺗﺎﮎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﯿﺰﯾﻢ
ﻧﺸﺪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﻦ
ﺗﺎﮎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﻫﻢ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﻢ
.
.
ﻭﻟﯽ ﺣﻖ ﺍﺭﻣﯿﺎ ﻧﺒﻮﺩ ﺍﻭﻝ ﺑﺸﻪ
.
.
ﻤﻨﻮﻧﻢ ﺍﺯ ﻃﻮﻓﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﭘﺎﺭﺱ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎﺭﻭ
ﻣﯿﺒﺮﻩ
ﺗﺠﺮﯾﺶ
.
.
ﻣﻦ ﺳﺮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻭﺻﺎﯾﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﺍﺷﺘﻢ
ﻭﺻﯿﺖ ﺧﻮﺩﻣﻢ
ﻣﯿﻨﻮﺷﺘﻢ
.
.
ﺍﯾﻦ ﻋﯿﺪ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻧﺼﺎﺑﺎﻥ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻭ
ﺗﻬﻨﯿﺖ ﻋﺮﺽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
.
.
ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺸﻮﺭﯾﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﺪ ﺑﺮﺍﯼ
ﭘﺎﯾﺘﺨﺘﺶ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﺑﻘﯿﻪ
ﺷﻬﺮﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﻦ
.
.
ﺁﻗﺎ ﺍﮔﻪ ﮐﺴﯽ ﯾﻪ ﻟﯿﻒ ﺑﺎ ﯾﻪ ﮔﺮﺩﺍﻟﯽ ﺁﺑﯽ ﻭﺳﻄﺶ
ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩ ﻣﺎﻝ
ﻣﻨﻪ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺧﺸﮏ ﺑﺸﻪ ﺑﺎﺩ ﺑﺮﺩﺵ!
.
.
ﻋﺠﺐ ﻃﻮﻓﺎﻧﯽ ﺑﻮﺩ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺩ ﺗﻮﺑﻪ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ
ﺑﯿﺎﻭﺭﻡ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 15:27
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ