یافتن پست: #را

maryam
maryam



پسر باید همیشه ته ریش داشته باشه...
موهاش هیچوقت بلند نشه...
قدش بلند باشه...
چارشونه باشه...
پوستش برنزه باشه...
ابروهاشو بر نداره...
پیرهن مردونه بپوشه آستینشو تا آرنج بزنه بالا...
بوی ادکلنش همه جارو برداره...
مهربونو با شخصیت باشه
وقتیم ازش جدا میشی تا یه ساعت دستات بوعطرشو بده...





7 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:03
+5
maryam
maryam

به بعضیا باید گفت :
شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !!!{-13-}{-13-}{-13-}
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:01
+5
maryam
maryam

خیلی از آدم ها فراموش نمی‌کنند،
فقط نقش آدم فراموش کرده را خوب بلدند بازی کنند ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:54
+4
maryam
maryam

تجسم کن کنارت باشد ...
شب ... قبل از خواب ...
نگاهش کنی تا مطمئن شوی که هست
که می ماند ...
صبح که بیدار می شوی،هنوزم هست !
که خواب نیست
که حقیقت دارد بودنش
فکرش را بکن ...
نگرانیت را بفهمد،نگاهت کند،ببوسدت،نزدیکتر شود،
طوری که نفسش صورتت را گرم کند،بگوید :
بخواب عزیزم،کنارت هستم ...
واین یعنی زندگی ...
خودِخودِ زندگیــــ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:47
+5
maryam
maryam

قهـــرها بـــهـــانــــه اســــت ..! کسی که دوستت دارد ... برای ماندن در بين هزاران نقطه ی سياه شب حتی اگر یک نقطه ی سپید بیابد دلیلش می کند برای ماندن ..! 
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجوری که سایپا داره پراید میده بیرون
کم کم باید منتظر مدلهای جدید پراید به اسم:
انتگرال پراید دوگانه سوز
پراید سه معادله سه مجهول
پراید رسم نمودار
پراید 18 چرخ
پراید شبه نیسان
پراید شاسی بلند
پراید جرثقیل
پراید اف 16
پراید کوپتر
بوئینگ 747 پراید
پراید بدون سرنشین
و بزودی منتظر پرتاب اولین پراید به فضا باشیم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره هر روز تو بغل یکی عکس میذاره و زیرش مینویسه : یه روزِ خــــــــــوب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
بعد میاد استاتوس میزنه که یه مخاطبِ خاصم نداریم ! خو لامصــــب تو همه جای ایران نمایندگی زدی دیگه چه مرگته
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:00
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استادم گفت: چرا تو ارزشیابی اساتید بهم ۱۲ دادی؟
بهش گفتم من به شما ۱۲ ندادم شما خودت ۱۲ گرفتی
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوس پسرم بهم اس ام اس داده ؟

خوابم نیبره چیکار کنم ؟

.

.

.

.

.

.

منم بهش گفتم :

9092301209

یه زنگ بزن به زنگوله یه قصه بشنو !!!

نمیدونم چرا گوشیشو خاموش کرد

دیوونه
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به پسره تو فیس بووووووووق گفتم ایمیلتو بده برات حرفای عاشقانه بفرستم بنویس تو دفتر خاطراتت
نوشتهwww.***@yahoo.com
خوب من حرفی ندارم میرم بلیت افق بگیرم آخه خر با اون خریش میدونه
ایمیل دبلیو دبلیو دبلیو نداره
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:53
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ