یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از بس ایرانسل پیامک آهنگ پیشواز فرستاد و من نگرفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پیام داده:مشترک موردنظر اگر وضعیت مالی شما تا این حد بد است,
عدد 5 را به شماره ....ارسال کنید,تا به شما کمک مالی شود.
بازم هیچی نفرستادم,
پیام داده گدا به این شماره تک بزن قطع کن...! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه کسی می داند...

که تو در پیله ی تنهایی خود، تنهــــایی؟

چه کسی می داند...

که تو در حسرت یک روزنه در فردایــی؟

پیله ات را بگشا،

تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایــی
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:50
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر ایرانی مثل برنج ایرانی میمونه...
شاید قد و بالای خارجیشو نداشته باشه
.
.
.
.
.
.
ولی عطر مخصوص خودشو داره ک حسابی ادمو گیج میکنه...
به سلامتیشون ..................بزن دس قشنگرووووووووووووو
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ کس تا به حال دو مرتبه در عمرش عاشق نشده، عشق دوم ، عشق سوم ، اینها بی معنی است . فقط رفت و امد است . افت و خیز است . معاشرت می کنند و اسمش را می گذارند عشق.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی دخترا هم هستن که
کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن
در هر حال چکمه میپوشن
اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می برن!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عمم ب گودزیلاش میگه:

میخوای بری دسشویی شلوارتو بیرون در نیار بعد برو تو، زشته!

همون تو در بیار!

گودزیلاهم رفت تو دسشویی شلوارشو دراورد بعد اومد بیرون گذاشت رو مبل رفت تو :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟

گفتم : ۲۷ سال

ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه .

گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:30
+1
maryam
maryam








کـاش مـی فـهـمیـدی .... 

قـهـر میـکنم تـا دسـتـم را مـحـکمتر بگیـری 

و بـلـنـدتـر بـگـویی: بـمان...

نـه ایـنـکـه شـانـه بـالا بـیـنـدازی

و آرام بـگویـى: هـر طور راحـتـى ... !






دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:54
+4
maryam
maryam

سکــــوتــــــــ ...
رســا تــرین فــریــاد یک " زن " است ...
وقتی سکوتـــــ میکند ...
وقتی بحث نمیکند ...
وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند ...
بــفــهــم ..!
که واقعــا آسیب دیده است
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:52
+3
maryam
maryam

ﭘﺴــــﺮﮎ ... 
ﮔﺎﻫـﯽ دُختــَرک ﻗﺼﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ
ﺑﺎﻧــــﻮﯼِ مــن
ﺻـــــﺪﺍ ﮐـــــﻦ!

ﮔﺎﻫــــﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ﻋﺠﻠـــﻪ ﯾـﺎ ﺑـﺎ ﺣــﺮﺹ! ﺍﺳﻤﺖ ﺭﺍ ﺻـــﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﺪﺁﺭﺍﻡ ﺑﮕـــــــﻮ:
ﺟﺎﻧـــــــﻢ؟
ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼــﻪ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺑـﺎ شَـــرم ﻣﯽ ﮔﻮﯾـــﺪ:
ﺟﺎﻧـﺖ ﺑﯽ ﺑـﻼ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:44
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ