یافتن پست: #را

محمد
محمد

سکوت میکنم تا خدا سخن گوید

 

رها میکنم تا خدا هدایت کند

 

دست برمیدارم تا خدا دست بکار شود

 

به او می سپارم تا آرام شوم

دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 23:08
+4
محمد
محمد

بعضی از زخمها رو باید درمان کنی


تا بتونی به راهت ادامه بدی


بعضی زخمها باید باقی بمونه


تا هیچوقت راهت رو گم نکنی


دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 23:02
+3
محمد
محمد

به " تـــــــــــــو " کـــــه میرســـــم ...!

مکـــث میکنـــــم ...!


انگـــــار در " زیباییــ ــت " چیـــــزی را , جـــــا گذاشتـــــه ام !

مثلــــــــــا"...

در صـــ ــدایت ... آرامـــــ ـــش ...

در چشـ ــــم هایـــــت ... زندگـــــ ـــی ...

دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 21:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم

مهربونا با معرفتا

با جنبه ها با شعورا

خیـــــــــــــــــــــــــــلی دوستتون دارم

ممنون از همراهیتون

شبتون شیک و مجلسی
{-35-}{-49-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/03/5 - 21:50]
6 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 21:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخدرخالم اومده خونمون واسش یه سی دی اهنگ رایت کنم…!

رایت که تموم شد ماژیک رو دادم بهش گفتم خودت روش یه چیز بنویس…!

برداشته روش نوشته “سی دی”! i!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو زنگ میزنه رادیو ، میگه الو رادیو پیام ؟

خانومه : بله بفرمائید

میگه : من یه کیف پول پیدا کردم ک توش 50 میلیون پوله !

خانومه : آفرین به شما ، حتما میخواین از این طریق پیام بذارین برا صاحبش تا پیدا بشه ؟!

میگه : نه میخوام یه آهنگ غمیگن واسه صاحبش درخواست کنم ! :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فآنتزیآم اینه به خودم زنگ بزنم بگم : الو...
بعد برگردم جواب بدم : قربون اون الو گفتنت بشم من :))
بعد خجالت بکشم قطع کنم ^_^

چند دفعه امتحان کردما ولی نمیدونم چرا اشغاله همش :/
نگرانم که با کی حرف میزنم :(
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:32
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نشسته بودم جلوی تاکسی
یه دخترو پسرم عقب نشسته بودن که یه دفعه دختره جیغ کشید "دستتو بکش بیرون کثافت"!!!!
.
.
.
.
.
.
راننده هم کوبید رو ترمز پسررو از ماشین کشید پایینو یه دل سیر زدش...
سوار ماشین که شد از دختره پرسید خانوم،پسره چیکار کرد؟
دختره گفت:آشغال دستشو تا ته کرده بود تو دماغش
من :|
راننده :|
پسره زبون بسته : هیچ شکلکی یافت نکردم براش بزارم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر کی خودشو میگیره که شاخ نیس
چاه مستراح هم گاهی میگیره باو
والا
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:27
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ