یافتن پست: #را

محمد
محمد
ملت چه گرمه مطلب گذاشتنن:))
7 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:12
+1
maryam
maryam



مــحال است ببــخشـم..!
کســی را کـه 
وسط خــنده هایـم وقتــی بـه یـادش می افــتم گــریـه ام میگـیـرد..





1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دانایی را پرسیدند:
تفاوت پلنگ با مگس چیست؟
او سر و ریش را بخاراند و گفت:
مگس را چو رینی بینی،!!و پلنگ را چو بینی رینی!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا گفت بینمتـــــــ. . .
گونه هایت خیس اســـتـــــ . . .
باز با این رفیق نابابـــــتـــــــــ . . نامش چه بود؟
هان! باران. . .
باز با "باران " قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .
همدم خوبی نیست برای درد ها . . .
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر می كنــــــد!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:08
+3
maryam
maryam




یـک روز 

یـک روزِ خیلـی‌ بـد 

رفتنـم را بـرایِ همیشـه بـاور خـواهـی‌ کـرد 

نـاامیــد خـواهـی شــد 

و مــن بـرایـت چیـزی خــواهـم شـد ... 

مثــلِ یـک خــاطـره ی دور 

تلـخ و شیـریـن 

ولــی‌ دور 

خیلـــی‌ دور . . . !






دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:07
+4
maryam
maryam



بعضی شبا رو نبــایـد با قرصای آرام بخش و مُسکن شروع کــرد .

بعضی شبــا رو بــاید عصبی بود و درد کشید و به کارای اشتباه گذشته فکر کرد ...

بعضی شبا بــایــد حسابت ُ با خودت صــاف کنی .





1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
@ghoghnoos
دس دس
امـــــــــــــــــــــــید جهان
جیغ
سووووووووت
هووووووووووووورا
جای حمیدرضا خالی بزنیم برقصیما
{-45-}{-45-}{-45-}
{-45-}
{-45-}
{-45-}
{-45-}{-45-}
{-45-}{-45-}
{-45-}{-45-}
{-45-}{-45-}
{-45-}
{-45-}{-45-}
{-45-}{-45-}
{-45-}
{-45-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:03
+3
maryam
maryam

آتش زدن به یک “سرنوشت”


کبریت نمی خواهد که !!


“پـــا” می خواهد …



که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر …


و …


بـــــــــروی .. !!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:00
+2
maryam
maryam
زیر بارون راه برو ! نترس از خیس شدن !.............
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:00
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ