♥ نگار ♥
دانایی را پرسیدند:
تفاوت پلنگ با مگس چیست؟
او سر و ریش را بخاراند و گفت:
مگس را چو رینی بینی،!!و پلنگ را چو بینی رینی!!!
♥ نگار ♥
خدا گفت بینمتـــــــ. . .
گونه هایت خیس اســـتـــــ . . .
باز با این رفیق نابابـــــتـــــــــ . . نامش چه بود؟
هان! باران. . .
باز با "باران " قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .
همدم خوبی نیست برای درد ها . . .
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر می كنــــــد!!!
maryam
زیر بارون راه برو ! نترس از خیس شدن !.............
شاید روش نمیشه بگه اهای بعضیــــــــــــــــــا که زیادی مطلب میزارین.....لطفا نزارین...
1393/03/4 - 20:18وااااااااااااا؟؟
1393/03/4 - 20:19چندهای خوب
1393/03/4 - 20:20شما اینجوربرداشت میکنی مریم یجور دیگه ودیگران هم شاید جورای دیگه
1393/03/4 - 20:22والا....
1393/03/4 - 20:22 ( لايک توسط 1 کاربر )