یافتن پست: #را

maryam
maryam








هنـوز ،
تــه مـانـده ی بـوســه ات را ،
روی لـبــم می مکــم ...
هنـــوز ،
تــه مـانـده ی آغـوشتـــ را ،
مـُحکـم
بـغـل می کنـم ... !!
هنـــــوز
با ته مانده ی خاطراتت،
زندگی می کنم.............!!!!!!






5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 19:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﯾﻨﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﮔﻠﻢ ﻫﺮ ﮐﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ

ﺑﺰﻧﻪ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

████ ████ ████ ████

. ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺵ ﺩﻫﯿﺪ

...!!! ﺗﺸﮑﺮ ﻧﯿﺎﺯ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺻﻠﻦ ﻗﺎﺑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 19:52
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
10 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 19:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دفتر خاطراتم را سفید میگذارم..... تنهایی که نوشتن ندارد.... درد دارد....!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 19:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻣﻦ ﮐﯿﻢ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﻦ ﻫﻤﻮﻧﻢ ﮐﻪ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺑﻪ ﻓﻘﺮﺍ ﺳﺮ
ﻣﯿﺰﻧﻤﻮ ﻭﺍﺳﺸﻮﻥ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺰﻧﻢ
ﺑﻌﻠﻪ ﻣﻦ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺁﺩﻡ ﻓﺪﺍﮐﺎﺭﯾﻢ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 19:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ .... ؟؟ |:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯿﻪﻣﻨﻮ
ﺧﻮﺭﺩه
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺁﺩﻡ ﻫﻢ ﺭَﺣﻢ ﻧﻤﯿﮑُﻨﻦ
ﻭﺍﻗﻌﺎ ﮐﻪ !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 19:44
+2
maryam
maryam
از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند ! از بعضی های دیگر هم هیچ ! خاطره ساختن لیاقت می خواهد !
12 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 19:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

 من بچه بودم فکر میکردم اسم زن و مرد بره تو شناسنامه ی هم بچه دار میشن . همش مراقب شناسنامه ام بودم کسی توش چیزی ننویسه :|

دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 18:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان داشتم با خودم فکر میکردم کاش 100 سال پیش به دنیا میومدم...
اونم تو دهات !
اونوقت به جای پست گذاشتن و گشتن تو اینترنت و اس ام اس بازی و این حرفا
الان تو چمن های سرسبز کنار رودخونه دراز کشیده بودمو
به پسر کدخدا فکر میکردم ^__^
هـــعی خدا !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 18:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 18:21
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ