یافتن پست: #را

be to che???!!
be to che???!!
ﺣﺘﻲ ﻳﮏ ﮐﺎﻟﺮﯼ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ با آدمای زبون نفهم نمیخام ﻣﺼﺮﻑ
ﮑﻨﻢ،
ﻫﻤشون ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻴﮕﻦ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 14:59
+2
محمد
محمد

ناراحتی یعنی...
قدر خوشبختی رو ندونییییییییییییییییییییی و هی الکی نق بزنی :(

8 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 02:23
+5
محمد
محمد
آﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭﯼ که مامان بابام ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ
ﻣﺎﻝ ﺯﻣﺎﻧﯿﻪ که ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﻤﻮ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ !

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ دیگه ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
8 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 02:16
+2
maryam
maryam
خــــــــدایا . . .!
من میگــــذرم …
اما تــــــو نگذر . . .
ازکســــانی که . . .
این بغـــــــــض شبانه رابه من هدیه دادند . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 01:51
+3
maryam
maryam
آدم بـایـد یـکـی رو داشـتـه بـاشـه سـاعـت 2 نـصـفـه شـب بـهـش زنـگ بـزنـه بـگـه دلـم گـرفـتـه...اونـم بـگـه :قـربـون دلـت بـرم مـن عـزیـزم..{-57-}
11 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 01:28
+3
maryam
maryam
همه ی دخترا رو نمیدونم.....اما بخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا.....
.
.
بعضیامون هنوز پاکیم....
5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 01:05
+3
maryam
maryam
وقتی مـــــرد با تمام غرورش با تمام احساسش با تمام دانه های اشکش میگوید . . . " دلــــم برایت تنگ شده " یعـــــنی . . . خیلی دوستــــــت دارد . .
10 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:26
+2
maryam
maryam
من و الناز.................شما همه{-41-}
12 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:17
+3
maryam
maryam
به بعضیابایدگفت:توخوب من .. ...اما....آرزو به دلت میزارم دوباره بامن باشی!!
17 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:11
+3
maryam
maryam
 دُخــتری که اول صُبح به زور از خواب بُلند میشه بــا موهای ژولیده ؛ با لـــــباس هایی که از هر طرف کِش اومـدن با چِـشم های نیمه بـاز و نیمه بَسته در حـــال راهـ رَفتـنو زیـر لـب غُرغـُر میکنه بَغـل کـردنی تـرین مــوجود دُنــیاست حَتــی بعـضی ها میگن که:.......میشه براش مرد........................{-14-}{-42-}{-39-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:00
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ