یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 18:20
+3
محمد
محمد

ولی گاهـــــــی ..

میان بودن و خواستن فاصله ایست

وقت هایی هست

که کسی را با تمام وجود می خواهی

...
حتی به خاطرش نفس میکشی

...
زندگی میکنی

دنیا برایت زیبا می شوداما

بودنت در کنارش جایز نیست

و این خواستن

همان آرزو

و یا رویایی اشتباه است چون

"او" مال تو نیست


دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 16:00
+3
محمد
محمد

.. گـــاهـــی میـــانِ نـــوشتـــه هـــــایـــم گُـــم میشـــــــــوم ..

.......... نمیــــــــدانــــــــم چـــــــــــرا ..


.... شـــــایـــد دنبـــــــالِ گمشـــــده ای میگـــــــــردم .


............. کـــه بـــــود , یـــا شــــایــد هـــم 


. فقــط یــه خیــــــــالـــی بیــــش نبــــــــود ...............!!!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:54
+4
be to che???!!
be to che???!!
من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم:
هر دو شکستیم؛ تو قلب مرا، من غرورم را

هر دو رقصیدیم؛ تو با دیگری، من با سازهای تو

هر دو بازی کردیم؛ تو با من، من با سرنوشتم

و در آخر هر دو پی بردیم

تو به “حماقت” من، من به “پست” بودن تو

آری، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر میشود…
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:25
+3
be to che???!!
be to che???!!
این روزها جای خالی ” تو ” را با عروسکی پر می کنم...همانند توست مرا ” دوست ندارد ”...احساس ندارد! اما هر چه هست ” دل شکستن ” بلد نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:23
+3
be to che???!!
be to che???!!
دختر خانم ها توجه کنند...


هر وقت بای پسر آشنا شدید و بعد ی هفته پیامها و زنگهایی با شماره ناشناس

دریافت کردید 99.9 درصد مطمان باشید که دوست پسرتون و داره امتحانتون میکنه.


پ مراقب باشید سوتی ندید *^_^*
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:17
+2
be to che???!!
be to che???!!
این پسرایی که هر روز میرن باشگاه بعد میرن حموم بعد میرن

کاراشونو انجام میدن و روز بعدشم میرن حموم.....


اینا همون پسر بچه هایی هستن که توی کوچه با گل توپ درست میکردن

میکوبندن تو صورت همدیگه تا یه ماهم حموم نمی رفتنا!!{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:15
+2
be to che???!!
be to che???!!
اگه ریشه این پسرایی رو که ابرو میگیرن و بند میندازنو خدای نکرده تا چندوقت دیگه

میخوان کلیپس بزنن و بوت پاشنه دار بپوشن و بگیریم میرسیم به

.
.
.
.
.
.
اون پسرایی که وقتی 3 سالشون بود با گریه لاک قرمز میزدن :|

5 دیقه سووکــوت لطفا :|
9 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:13
+2
be to che???!!
be to che???!!
پسرکه باشی
غمات اشک نمیشن که از چشات بریزن میشن یه غده گنده تو دلت
پسرکه باشی
روت نمیشه خودتو واسه کسی لوس کنی که مبادا بگن بچه ننه اس
پسر که باشی
عشقت اینه که یکی بهت اعتماد داشته باشه و بهت تکیه کنه

سلامتی همه پسرای گل....حالا خودتونو لوس نکنید....
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:06
+2
be to che???!!
be to che???!!
رفته بودیم کنسرت مرتضی پاشایی یکی از پسرا رو جو گرفته بود بندری می لرزوند
تادو روز تو شوک بودم چه جوری با اهنگ های مرتضی پاشایی میتونست بندری برقصه

واقعابا کیا شدیم 70 میلیون
تحریما بد جور اثر کرده
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:03
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ